Τα αυτοκίνητα πετρελαίου γνώρισαν μεγάλες δόξες και στην Ελλάδα -έστω για λίγα χρόνια- όμως από την εποχή της ανάπτυξης των υβριδικών βενζινοκινητήρων και των αμιγώς ηλεκτρικών, άρχισαν σταδιακά να μειώνονται. Ειδικά από τις μικρότερες κατηγορίες εξαφανίστηκαν, ενώ και από τα μικρομεσαία και άνω οι προτάσεις ολοένα λιγοστεύουν. Μεταξύ αυτών και ειδικά στα πιο δημοφιλή C-SUV, το μοντέλο με τα πληθωρικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζει και για την πιο χαμηλή του τιμή έναντι του ανταγωνισμού, είναι το Kia Sportage. Να σημειωθεί ότι όλη η γκάμα του Sportage προσφέρεται εδώ και λίγο καιρό σε μειωμένες τιμές, οι οποίες ξεκινούν από τις 29.990 ευρώ στην έκδοση 1.6 T-GDI 160 PS Dynamic.
Όσον αφορά το πετρελαίου Kia Sportage 1.6 CRDi 136 PS 48V Hybrid LX Dynamic εκκινεί από 32.190 ευρώ, ή από 34.490 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων. Δηλαδή σε παραπλήσιες τιμές ή και χαμηλότερες από άλλων C-SUV αντίστοιχων διαστάσεων και χαρακτηριστικών, αλλά με βενζινοκινητήρες. Επίσης, το ντίζελ Sportage διατίθεται και με τετρακίνηση, αποκλειστικά με το 7DCT από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Titanium, για όσους θέλουν τα πάντα. Ωστόσο από την αρχική του έκδοση παρουσιάζει πληρέστατο εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας τα εξής: οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Kia Connect, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, 7 αερόσακους, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά άλλα. Επίσης, όπως κάθε καινούργιο μοντέλο της Kia, έτσι και το παγκόσμιο best seller της καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ.
Το επιβλητικό σε σχεδιασμό και σε διαστάσεις Kia Sportage με το εμφαντικό αμάξωμα των 4.515 χλστ. μήκους, 1.865 χλστ. πλάτους, 1.645 χλστ. ύψους και βάρους 1.523 κιλών, κινεί με άνεση ο 1.600άρης τετρακύλινδρος diesel των 136 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και με ροπή 280 Nm στις 1.500-2.750 σ.α.λ. Πρόσθετη ροπή και ισχύ 17 ίππων παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας για πιο ομαλή επανεκκίνηση και (Stop/Start) και έξτρα δύναμη κατά τις επιταχύνσεις. Το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την πολύ ραφιναρισμένη του λειτουργία, αφού στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν περνούν θόρυβοι ή δονήσεις που θα μπορούσαν να διαταράξουν την άνεση των επιβατών. H Kia ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ. (83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας), επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Στο δρόμο το Sportage είναι πολύ ευθύβολο στις ευθείες και καμπές των εθνικών οδών αυτοκινητόδρομους και σταθερό σε διαδρομές με στροφές, γεμίζοντας ασφάλεια και σιγουριά οδηγό και επιβάτες.
Ταυτόχρονα όλοι οι φιλοξενούμενοι του Sportage απολαμβάνουν άπλα σε χώρους, ανεξάρτητα σε ποια θέση θα κάτσουν. Στο πίσω κάθισμα ο πολύς αέρας για τα πόδια, το κεφάλι και το διαθέσιμο πλάτος καθιστούν εφικτή τη φιλοξενία τριών ατόμων και των πιο ψηλών, ενώ πολύ γενναιόδωρο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 526 λίτρων (1.715 λτ. με πεσμένο το πίσω κάθισμα). Ιδιαίτερη προσοχή έχει δώσει η Kia και στην κατασκευή του εσωτερικού με τα πολυτελή χαρακτηριστικά, τόσο σε υλικά, όσο σε φινίρισμα και συναρμογή. Πολλές επιφάνειες αποτελούνται στο μεγαλύτερο μέρος τους από μαλακά πλαστικά συνδυασμένα με νίκελ διακοσμητικά, ενώ όλα μαζί τα επιμέρους τμήματα είναι εξαιρετικά μονταρισμένα.