Η Mitsubishi συνεχίζει το σερί των teasers για το νέο L200 (Triton σε κάποιες αγορές), δημοσιεύοντας αυτή τη φορά φώτο από λασπωμένες δοκιμές και δείχνοντάς μας μια μικρή μερίδα από τις δυνατότητες του καινούργιου της pick up. Παράλληλα, όμως, ανακοινώνει πως θα συνεχίσει την επιτυχημένη αγωνιστική της δράση, με το πρωτότυπο L200 T1.
Η Ralliart θα κατεβάσει 4 Triton Group T1 στο Asia Cross Country Rally, με σκοπό να επαναλάβει την περσινή της νίκη. Το αγωνιστικό L200 δεν θα έχει ιδιαίτερη σχέση εμφανισιακά ή μηχανικά με το αυτοκίνητο δρόμου, καθώς θα διαθέτει πλήρως ανασχεδιασμένα και αναβαθμισμένα εξαρτήματα, πλαίσιο, κινητήρα, αναρτήσεις και αμάξωμα. Όπως αναφέρει ο Hiroshi Masuoka, 2 φορές νικητής του Ράλλυ Ντακάρ με το Pajero Evo: «Με βάση τη δομική αντοχή και αξιοπιστία του ολοκαίνουργιου Triton, το κράτημα, η σταθερότητα και η άνεση στην αντιμετώπιση κακοτράχαλων τερέν βελτιώνονται περαιτέρω στην αγωνιστική του μορφή. Διεξήγαμε τις δοκιμές σε ακόμα σκληρότερες συνθήκες από αυτές του αγώνα, επιβεβαιώνοντας μια απόδοση από το αυτοκίνητο που ξεπερνά τις προσδοκίες και μας δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση για τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη».
To Asia Cross Country Rally 2023 θα ξεκινήσει στις 13 Αυγούστου, στην Ταϊλάνδη, και θα ολοκληρωθεί στις 17 του ίδιου μήνα, στο Λάος, έπειτα από σχεδόν 2.000 χλμ. – εκ των οποίων πάνω από τα μισά, ειδικές διαδρομές. Από πλευράς μηχανικών μερών οι Ιάπωνες κρατούν τα χείλη τους σφραγισμένα, αναφέροντας μόνο πως το νέο L200 θα διαθέτει ολοκαίνουργιους και επόμενης γενιάς πετρελαιοκινητήρες. Η φημολογογία το θέλει να μοιράζεται πολλά στοιχεία με το νέο Navara, καθώς Nissan και Mitsubishi αποτελούν τα δυο από τα τρία μέλη του συνασπισμού με τη Renault.