Το Toyota Hilux ετοιμάζεται να μπει στην υβριδική εποχή από το 2024, με τον 2.8 ντίζελ να αποκτά 48βολτο σύστημα και να υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση, αλλά και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Οι ανακοινώσεις ήρθαν από την Toyota Αυστραλίας, που παράλληλα έδωσε και τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την πρεμιέρα του εξηλεκτρισμού στο δημοφιλέστατο pick up της. Ο 2.8 D-4D θα αποκτήσει τη συνδρομή ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα-γεννήτριας, που θα λειτουργεί επικουρικά και θα συνδράμει μια μικρή ποσότητα έξτρα ισχύος (15-20 άλογα). Οι Αυστραλοί αναφέρουν μείωση της κατανάλωσης μέχρι 10%, κάτι που ενδεχομένως να κατεβάσει το επίσημο νούμερο της μέσης τιμής κάτω από τα 8,0 λίτρα/100 χλμ. (7,92 αν αφαιρέσουμε 10% από τα σημερινά 8,8 λίτρα/100 χλμ.). Η ισχύς φυσικά θα τροφοδοτεί όλους τους τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.
Η Toyota δεν αποκάλυψε τις λεπτομερείς προδιαγραφές, αλλά υποσχέθηκε «βελτιωμένες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου» υπονοώντας μια μικρή αύξηση της ισχύος και της ροπής. Άλλα πλεονεκτήματα θα περιλαμβάνουν «μειωμένο θόρυβο, κραδασμούς και τραχύτητα» χάρη στο σύστημα διακοπής/εκκίνησης. Επιπλέον, ο εξηλεκτρισμός δεν θα επηρεάσει τα διαπιστευτήρια εκτός δρόμου και την ικανότητα ρυμούλκησης των 3.500 κιλών του Hilux. Τέλος, το υβριδικό pick up μπορεί να κάνει ντεμπούτο πρώτα στην Αυστραλία, από όπου και οι ανακοινώσεις, αλλά θεωρείται βέβαια πως θα διατεθεί και σε άλλες αγορές – μεταξύ των οποίων η ευρωπαϊκή.