H Mitsubishi πέρασε δύσκολα εμπορικά χρόνια την τελευταία δεκαετία, όμως η κατάσταση πλέον έχει αντιστραφεί για τα καλά. Κυριότερη αιτία δεν είναι άλλη, φυσικά, από το μοντέλο που σε αρκετές αγορές κρατούσε/κρατάει ακόμα μόνο του την εταιρία: το Outlander, ειδικά στην έκδοση PHEV. Το μεσαίο SUV των «Τριών Διαμαντιών» βρίσκεται από τα τέλη του 2021 στην τέταρτη γενιά, σημειώνοντας εξαιρετικές πωλήσεις σε πολυάριθμα μέρη του πλανήτη. Για να συνεχίσει με τον ίδιο -αν όχι ακόμα καλύτερο- ρυθμό, οι Ιάπωνες παρουσιάζουν την αναβαθμισμένη εκδοχή του.
Το νέο Outlander PHEV χαρακτηρίζεται εξωτερικά ως «ραφιναρισμένο και εκλεπτυσμένο» από τη Mitsubishi, με τους νέους προφυλακτήρες, την ακόμα πιο επιβλητική μάσκα Dynamic Shield, τις εμπλουτισμένες πινελιές χρωμίου, τα περισσότερα χρώματα στην παλέτα (κυριότερο το Moonstone Grey Metallic των φωτογραφιών), τα διαφορετικά LED στα φωτιστικά σώματα και τις ανασχεδιασμένες ζάντες των 20 ιντσών, να συνθέτουν το φρεσκαρισμένο look του ιαπωνικού SUV. Λίγες, αλλά καλές, οι διαφοροποιήσεις και στην καμπίνα των επιβατών (με δυνατότητα μεταφοράς 7 ατόμων), όπου κορδώνεται η νέα οθόνη αφής των 12,3 ιντσών και αντικαθιστά τις προηγούμενες των 8 ή 9 ιντσών. Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο επίσης για αναβαθμισμένες επενδύσεις, ποιοτικότερα πλαστικά και μεγάλη βελτίωση στην ποιότητα κατασκευής, την ώρα που υπάρχει ένα νέο premium ηχοσύστημα της Yamaha.
Περισσότερες και σαφώς πιο χειροπιαστές οι αλλαγές κάτω από το αμάξωμα, όπου συναντάμε πλέον μπαταρία 22,7 kWh (από 20 kWh πριν). Η αυξημένη χωρητικότητα της νέας συστοιχίας, σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 53 λίτρων, προσφέρουν μέγιστη αυτονομία 844 χλμ., ενώ το Outlander PHEV μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με το ρεύμα για έως 86 χλμ. (από 61 χλμ. μέχρι πρότινος). Κατά τα λοιπά το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης μένει απαράλλαχτο, συνδυάζοντας έναν 2.4λτ. ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες, για μια συνδυαστική απόδοση 252 ίππων και 450 Nm (133 ίπποι + 116/136 ίπποι). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως λογικά τα νούμερα δεν θα απέχουν από τα αντίστοιχα του απερχόμενου μοντέλου (0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ., ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 180 χλμ./ώρα).