Το Honda Project 2&4 με κινητήρα της RC213V, η συμμετοχή που κέρδισε στο ‘Global Design Project’ της Honda, πραγματοποιεί παγκόσμια παρουσία στην 66η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Το πρωτότυπο αυτό όχημα που μοιάζει με φόρμουλα υιοθετεί τον κινητήρα της αγωνιστικής μοτοσικλέτας RC213V, που έχει τροποποιηθεί για χρήση σε δημόσιους δρόμους και συνδυάζει την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας με την ευελιξία αυτοκινήτου.
Χρησιμοποιεί έναν τετράχρονο κινητήρα V4 999 κ.εκ. που δημιουργήθηκε για το παγκοσμίως κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσικλετών MotoGP και έχει προσαρμοστεί για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Με όριο στροφών στις 14.000 σ.α.λ., η μονάδα συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο DCT και αποδίδει μέγιστη ισχύ 215 PS στις 13.000 σ.α.λ., και μέγιστη ροπή 118 Nm στις 10.500 σ.α.λ.
Η σχεδίαση αμαξώματος και η θέση του κινητήρα είναι εμπνευσμένα από το θρυλικό μονοθέσιο Honda RA272 του 1965. Η δομή αποκαλύπτει το βασικό πλαίσιο και λειτουργικά εξαρτήματα του οχήματος, κάτι συνηθισμένο για μοτοσικλέτα και παράλληλα είναι συμπαγής. Το συνολικό μήκος είναι 3.040 χλστ., το πλάτος 1.820 χλστ. και το ύψος 995 χλστ. Το βάρος των 405 κιλών μεγιστοποιεί τις επιδόσεις του κεντρικά τοποθετημένου κινητήρα, που μαζί με το χαμηλό κέντρο βάρους διασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο απόκρισης.
Η συναρπαστική αίσθηση που δημιουργείται από το ανοιχτό cockpit επιτείνεται σημαντικά από τη θέση του οδηγού που μοιάζει να απέχει ελάχιστα από το οδόστρωμα. Η σχεδίαση ‘αιωρούμενου καθίσματος’ φέρνει τον οδηγό πολύ κοντά στη δράση, προσφέροντας την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας.