Το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πραγματοποίησε το Kia Sportage, μαζί με το ανανεωμένο cee’d και το ευρωπαϊκών προδιαγραφών μεσαίο Optima. Το νέο, τέταρτης γενιάς Kia Sportage προσφέρει μοντέρνο εσωτερικό με αναβαθμισμένη ποιότητα, πρακτικότητα και άνεση, καθώς επίσης και μια σειρά τεχνολογιών για τη βελτίωση της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας. Το Kia Sportage κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της Kia στη Ζίλινα της Σλοβακίας και στην Ελλάδα αναμένεται την Άνοιξη του 2016.
Το νέο Sportage προσφέρεται σε μια ευρεία επιλογή κινητήρων. Η γκάμα των βενζίνης αποτελείται από έναν κινητήρα 1.6 GDI άμεσου ψεκασμού και από ένα νέο 1.6 T-GDI turbo άμεσου ψεκασμού. Ο 1.6 GDI (Gasoline Direct Injection), παράγει 132 PS και 161 Nm ροπής και ο 1.6 T-GDI (συνδυάζεται αποκλειστικά με τις εκδόσεις GT Line) αποδίδει 177 PS και ροπή 265 Nm από 1.500-4.500 σ.α.λ. Οι ντίζελ είναι οι 1.7 CRDi 115 PS και οι 2.0 CRDi με 136 PS και 185 PS. Το νέο Sportage εφοδιάζεται και με το νέο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας (DCT).
Συνολική αναβάθμιση του cee’d πραγματοποίησε η Kia, στο οποίο η ανανέωση αφορά στην εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση, αλλά και στην προσθήκη του νέουτρικύλινδρου 1.0 T-GDI κινητήρα απόδοσης 120 PS και 172 Nm ροπής. Επίσης θα συνεχίσει να διατίθεται και με τον πετρελαιοκινητήρα 1.4 CRDi, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί και προσφέρει περισσότερη ροπή.Το ντεμπούτο του στο cee’d GT Line κάνει το νέο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Kia με τον κινητήρα CRDi 1.6 λτ. με 136 PS και 300 Nm ροπής.Το ανανεωμένο cee’d αναμένεται στην Ελλάδα τέλος του χρόνου.
Η τέταρτη γενιά Optima, θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη στο 4ο τρίμηνο του 2015 και πιθανότατα στην Ελλάδα από τις αρχές του 2016. Προσφέρει περισσότερο χώρο για όλους τους επιβαίνοντες, μια σειρά από νέες τεχνολογίες και μια ευρεία επιλογή από αποδοτικούς κινητήρες. Το νέο μοντέλο προσφέρει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο και αναβαθμισμένο πετρελαιοκινητήρα CRDi 1.7 λτ. απόδοσης 141 PS (από 136 PS) και 340 Nm ροπής (αυξήθηκε από 325 Nm). Επίσης διαθέτει χαμηλότερες εκπομπές CO2, μειωμένες κατά 14% στα 110 γρ./χλμ. (με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου της Kia Idle Stop/Go).