Την πρώτη επίσημη εμφάνισή της κάνει η νέα κορυφαία μεσαία Mercedes C 63 AMG, με τη δυναμική εμφάνιση και με επιδόσεις αντίστοιχες με αμιγώς σπορ αυτοκινήτου, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, την «αρχική» C 63 AMG και την ακόμα πιο ισχυρή C 63 AMG S.
Εξωτερικά, η νέα C 63 AMG εφοδιάζεται με πλήρες body kit, το οποίο περιλαμβάνει νέας σχεδίασης προφυλακτήρες με μεγάλους αεραγωγούς μπροστά και διαχύτη πίσω όπου ενσωματώνονται και οι τέσσερις τραπεζοειδείς απολήξεις των εξατμίσεων, στα μασπιέ έχουν τοποθετηθεί σπόιλερ και στο τελείωμα του καπό υπάρχει μια διακριτική αεροτομή. Το δυναμικό σύνολο ενισχύουν οι ζάντες των 18 ιντσών. Στην C 63 AMG S υπάρχουν μαύρες επενδύσεις στον εμπρός προφυλακτήρα, 19 ιντσών ζάντες, κόκκινες δαγκάνες για τα τρυπητά δισκόφρενα, καθώς και ηλεκτρονικό πίσω μπλοκέ διαφορικό.
Για την κίνηση αμφοτέρων υπάρχει ο νέος 4.0 λτ. V8 biturbo που εφοδιάζει και τη νέα Mercedes-AMG GT. Στην C 63 AMG η απόδοσή του φτάνει τους 476 ίππους και 650 Nm ροπής, ο οποίος σε συνδυασμό με το 7τάχυτο AMG SPEEDSHIFT MCT κιβώτιο εκτοξεύει τη μεσαία Mercedes στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Στην C 63 AMG S το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 510 ίππους και 700 Nm ροπής, επιταχύνοντάς την στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 4,0 δλ.! Η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται από 8,2 λτ./100 χλμ. και 192 γρ./χλμ.
Το αντίπαλο δέος BMW M3 διαθέτει μικρότερο 6κύλινδρο κινητήρα 3.0 λτ. απόδοσης 431 ίππων, ωστόσο είναι ελαφρύτερη κατά 135 κιλά από την C 63 AMG S (1.520 κιλά έναντι 1.655 κιλά) και χάνει στο 0-100 χλμ./ώρα για μόλις 0,1 δλ.
Για την καλύτερη δυναμική συμπεριφορά φροντίζουν ακόμα η σπορ ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με τις τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις, το τιμόνι με τη μεταβλητή υποβοήθηση και τα αεριζόμενα και τρυπητά δισκόφρενα διαμέτρου 360 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω.