Το νέο, τρίτης γενιάς Audi TT Roadster κάνει την πρώτη επίσημη εμφάνισή του, είκοσι χρόνια από το πρώτης γενιάς ομώνυμο μοντέλο του 1994, από το οποίο έχει διατηρήσει την φιλοσοφία του κόμπακτ διθέσιου σπορ αυτοκινήτου. Συγκριτικά με το 2ης γενιάς Audi TT Roadster, το νέο διαθέτει πιο αιχμηρή σχεδίαση και αποπνέει ακόμα πιο έντονη στιβαρότητα, ενώ με μήκος 4.177 χλστ. είναι πιο κοντό κατά 21 χλστ., το ύψος του έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ. (1.355 χλστ.), το ύψος ανέρχεται στα 1.832 χλστ. και το μεταξόνιο μεγάλωσε κατά 37 χλστ. (2.505 χλστ.).
Τη δυναμική του εικόνα τονίζουν με την σειρά τους τα τεχνολογίας Matrix LED εμπρός φωτιστικά σώματα, η αεροτομή που ανοίγει μετά τα 120 χλμ./ώρα και φυσικά η ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή. Αυτή είναι κατασκευασμένη από μαγνήσιο, αλουμίνιο, ατσάλι και πλαστικό, ζυγίζει μόλις 39 κιλά (3 κιλά λιγότερα από πριν) και ανοίγει σε 10 δευτερόλεπτα, ακόμα και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Η οροφή αποθηκεύεται σε αλουμινένια θήκη και εξασφαλίζει ένα επαρκή χώρο αποσκευών για τους δύο επιβάτες, της τάξεως των 280 λίτρων.
Το νέο Audi TT Roadster συγκριτικά με το νέο Audi TT Coupe στο οποίο βασίζεται έχει δεχτεί τις απαραίτητες ενισχύσεις λόγω έλλειψης της μεταλλικής οροφής για να εξασφαλιστεί η απαραίτητη ακαμψία και ασφάλεια των επιβατών σε ενδεχόμενο ανατροπής του οχήματος. Συγκεκριμένα στο εσωτερικό των αλουμινένιων εμπρός κολονών έχει ενσωματωθεί ατσάλινη σωλήνα, στο δάπεδο, στον κινητήρα και στον χώρο αποσκευών έχουν τοποθετηθεί ατσάλινοι δοκοί σχήματος V και πίσω από τα καθίσματα υπάρχουν δύο ατσάλινες κομψές προστατευτικές μπάρες.
Για την κίνηση του νέου Audi TT Roadster υπάρχουν τρία TFSI μηχανικά σύνολα και ένα TDI. Ο ντίζελ κινητήρας είναι 2.0 TDI απόδοσης 184 ίππων και 380 Nmροπής, με κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ.
Στους βενζίνης αρχικός είναι ο 2.0 TFSI με 230 ίππους και 370 Nm ροπής, ενώ το TTS εφοδιάζεται με τον 2.0 TFSI 310 ίππων και 380 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Για τη μετάδοση της κίνησης στους TFSI κινητήρες υπάρχει το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6τάχυτο S tronic και με paddles στο τιμόνι. Επίσης, το 2.0 TFSI 230 PS μπορεί προαιρετικά να εφοδιαστεί με τη μόνιμη τετρακίνηση quattro, η οποία είναι στάνταρ στο TTS.
Για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου TT Roadster στο δρόμο φροντίζουν ακόμα η εμπρός ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον και τμήματα από αλουμίνιο και η πίσω πολλαπλών συνδέσμων, το πιο άμεσο σε απόκριση τιμόνι, η χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. ανάρτηση στο TTS, η μαγνητική ανάρτηση και οι ζάντες των 17 ιντσών με ελαστικά 225/50 ή των 18 ιντσών στο TTS με ελαστικά 245/40. Προαιρετικά διατίθενται και 20 ιντσών ζάντες. Για την πέδηση φροντίζουν οι αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου μεταξύ 312 και 338 χλστ. (ανάλογα με την έκδοση) με αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός στο TTS. Επιπλέον το ESCμπορεί να απενεργοποιηθεί μερικώς ή και τελείως.
Τέλος, οι πωλήσεις του νέου Audi TT Roadster θα ξεκινήσουν στη Γερμανία με την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 4 Οκτωβρίου και το TTS θα ακολουθήσει στις αρχές του 2015, ενώ η τιμή του 2.0 TFSI ξεκινά από τις 37.900 ευρώ.