Λίγες ώρες μετά τη διαρροή των φωτογραφιών του Opel Monza Concept ακολούθησε και η επίσημη παρουσίασή του, όπου εκτός από την σχεδίαση δίνεται έμφαση και στην τεχνολογία που διαθέτει. Σχεδιαστικά το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι οι τεράστιες πλαϊνές ενιαίες πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, ενώ όπως και το παλιό Opel Monza, έτσι και το σύγχρονο πρωτότυπο είναι τύπου κουπέ χωρίς όμως τρίτο όγκο, μοιάζοντας περισσότερο σαν χάτσμπακ. Παράλληλα, το μήκους 4,69 μ. και ύψους 1,31 μ. αμάξωμά του διακρίνεται για τον εξαιρετικά μικρό εμπρός πρόβολο, το ωοειδές πίσω τμήμα με τον ψηλό προφυλακτήρα τα χαρακτηριστικά τόξα στα πλαϊνά και τις ευμεγέθεις ζάντες με σχέδιο «τουρμπίνας».
Στο -δίχως μεσαία κολόνα- 4θέσιο θάλαμο των επιβατών κυριαρχούν επίσης οι ρευστές γραμμές στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα που μοιάζουν λες και έχουν έρθει από το μέλλον. Γεγονός που ενισχύει η τεχνολογία LED για τις προβολές όλων των ενδείξεων, όπου 18 LED προβολείς δημιουργούν μια προσαρμόσιμη πολύ-λειτουργική οθόνη, ενώ δεν λείπουν και τα 3D γραφικά. Παράλληλα, μέσω του εξελιγμένου συστήματος HMI (Human-Machine-Interface) υπάρχουν οι επιλογές συνδεσιμότητας ME, US και ALL. Στη ME το σύστημα πολυμέσων επικεντρώνεται στην οδηγική εμπειρία, στην US δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να συνδεθούν με μια ομάδα επιλεγμένων ανθρώπων, ενώ στην ALL επιτρέπεται και στον οδηγό να συνδεθεί με τα διάφορα συστήματα πολυμέσων. Επιπλέον, το εσωτερικό του Monza Concept προσφέρει αρκετές ανέσεις τόσο για 4 επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (500 λίτρα).
Για την κίνηση του Monza Concept φροντίζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο συνδυάζεται με βοηθητικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και συγκεκριμένα με το νέο 1.0 λτ. 3κύλινδρο SIDI turbo με καύσιμο φυσικό αέριο GNG και όχι βενζίνη. Έτσι ουσιαστικά η Opel δείχνει την τεχνολογία που θα εφαρμόσει στο μελλοντικό Ampera, καθώς και την προσθήκη 1.0 SIDI CNG κινητήρα στην γκάμα της (π.χ. στο Opel ADAM).