Η Magna σε συνεργασία με την Ford δημιούργησαν ένα πρωτότυπο καινοτόμο υποπλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, το οποίο είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από ένα ατσάλινο και με ελάχιστα τμήματα. Συγκεκριμένα προσφέρει μείωση της συνολικής μάζας κατά 34% και μείωση του αριθμού των εξαρτημάτων κατά 87%. Παράλληλα, λόγω του μικρότερου βάρους του από ένα ατσάλινο βοηθά στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων, της κατανάλωσης και της βελτίωσης των επιδόσεων.
Δείτε ακόμη: Τα μυστικά της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο (+video)
Το υποπλαίσιο αυτό από ανθρακόνημα τοποθετήθηκε δοκιμαστικά σε ένα Ford Mondeo και αντικαθιστά 45 τμήματα από χάλυβα με μόλις δύο μορφοποιημένα και τέσσερα μεταλλικά μέρη. Τα καλούπια ενώνονται σε ειδική συγκόλληση και δομικά πριτσίνια. Το υποπλαίσιο αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά τμήματα της δομής ενός οχήματος, αφού πάνω σε αυτό στηρίζονται ο κινητήρας και οι αναρτήσεις, ενώ συμβάλλει με την σειρά του στην ακαμψία και στη διαχείριση των συγκρούσεων.
Ο σχεδιασμός του υποπλαισίου από ανθρακόνημα έχει περάσει όλες τις δοκιμές που βασίζονται σε αναλύσεις που γίνονται μέσω υπολογιστών και τώρα θα γίνουν τα τεστ από την Ford σε πραγματικές συνθήκες. Σε αυτή τη φάση των δοκιμών θα δουν οι μηχανικοί τις αντοχές σε σκουριά, χτυπήματα και τα φορτία στις βίδες, τα οποία δεν μπορούν να μετρηθούν επί του παρόντος μέσω υπολογιστών.
Δείτε ακόμη: Ο ανατριχιαστικός ήχος της Alfa Romeo 155 DTM V6 Ti (+video)