Η Hyundai ανέπτυξε το πρώτο κιβώτιο ταχυτήτων σε παγκόσμιο επίπεδο για τα νέα υβριδικά της μοντέλα με την τεχνολογία Active Shift Control, μέσω της οποίας μειώνεται εξαιρετικά ο χρόνος των αλλαγών των σχέσεων.
Όπως κάνει κάτι εξίσου σημαντικό, μιας και παρακολουθεί κατά 500 φορές το δευτερόλεπτο, όλες τις μεταβλητές οδήγησης και φορτίου, αλλά και τις αλλαγές των σχέσεων, εξασφαλίζοντας την μέγιστη δυνατή απόδοση.
Δείτε ακόμα: Τα νέα Hyundai θα παίρνουν μπρος από το κινητό!
Το κιβώτιο αυτό θα κάνει πρεμιέρα στην υβριδική έκδοση του Sonata, με την Hyundai να αναφέρει πως οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται γρηγορότερα κατά 30%. Επίσης συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων και θα ωφελήσει τα επερχόμενα υβριδικά τόσο της Hyundai, όσο και της Kia. Το νέο Active Shift Control ουσιαστικά καλύπτει ένα μειονέκτημα των υβριδικών μοντέλων. Ποιο είναι αυτό; Ως γνωστόν τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν διαθέτουν μετατροπείς ροπής, ώστε να έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μιας και υπάρχουν απώλειες ενέργειας κατά την διάρκεια της αλλαγής μιας σχέσης. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η αδυναμία, τα υβριδικά έχουν μεγαλύτερη κλιμάκωση στο κιβώτιο ταχυτήτων για να επιτυγχάνονται ομαλότερες αλλαγές σχέσεων.
Διαβάστε επίσης: «Αλεξίσφαιρος» ο ντίζελ της Hyundai σε γερμανικές δοκιμές
Αυτή η τεχνολογία προσθέτει νέο λογισμικό στη μονάδα ελέγχου του υβριδικού συστήματος, το οποίο επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα «να πάρει τον έλεγχο» του κιβωτίου ταχυτήτων. Κάτι που μειώνει το χρόνο αλλαγής των σχέσεων κατά 30%, από τα 500 στα 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πέρα από τις πιο σβέλτες αλλαγές, εξασφαλίζεται κι η ομαλότερη μετάβαση από σχέση σε σχέση, κάτι που επίσης έχει θετικό αντίκρισμα, μιας και συνδράμει στην βελτίωση των επιταχύνσεων, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, αυξάνοντας παράλληλα τη μακροζωία του κιβωτίου.