Για ακόμα μία χρονιά και συγκεκριμένα συνεχόμενα από το 2004 μέχρι και το 2018, η Toyota παραμένει σταθερά η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου στον κόσμο, σύμφωνα με την αναφορά που ανακοινώνει η Interbrand.
Δείτε ακόμη: Τι σημαίνουν τα ονόματα των μοντέλων της Toyota;
Στο σύνολο της κατάταξης όλων των εταιρειών ανεξαρτήτως προϊόντος, η ιαπωνική μάρκα βρέθηκε στην 7 θέση με αυξημένη μάλιστα αξία κατά 6% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τα 54,4 δις δολάρια. Στην 1η θέση βρίσκεται η Apple με αξία 214,5 δις δολάρια, στη 2η η Google με 155,5 δις δολάρια, στην 3η θέση η amazon με 100,8 δις δολάρια, στην 4η θέση η Microsoft με 92,7 δις δολάρια, στην 5η θέση η Coca Cola με 66,3 δις δολάρια και στην 6η θέση η Samsung με 59,9 δις δολάρια.
Πίσω από την Toyota βρέθηκε η Mercedes-Benz με αξία 48,6 δις δολάρια (+2% σε σχέση με πέρυσι) και στην 3η θέση (μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών) τοποθετήθηκε η BMW με αξία 41 δις δολάρια (-1%). Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Honda με αξία 23,7 δις δολάρια (+4%), ενώ την πρώτη πεντάδα έκλεισε η Ford με σχεδόν 14 δις δολάρια. Τη δεκάδα κλείνουν η Hyundai, η Nissan, η VW, η Audi και η Porsche με αξία 13,53, 12,21, 12,20, 12,18 και 10,70 δις δολάρια αξία αντίστοιχα. Επόμενες είναι η Kia, η Land Rover, η Ferrari, η MINI και η Subaru στο Top 100 όλων των εταιρειών.
Δείτε ακόμη: Γνωρίζετε τι συμβολίζει το σήμα της Toyota;