Η επόμενη γενιά Volkswagen Golf, θα παρουσιαστεί στις 24 Οκτωβρίου και αναμένεται να φέρει την επανάσταση στην αγορά των μικρομεσαίων hatchback.
H VW περιμένει πολλά από το 8ης γενιάς Golf, μιας και θέλει να κρατήσει την πρωτιά σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία των μικρομεσαίων, προσφέροντας έτσι κορυφαία τεχνολογία αλλά και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, σημαντική παράμετρος για το κόστος λειτουργίας και την κοινωνική υπευθυνότητα της μάρκας.
Δείτε ακόμη: VW Polo με εγγυημένη τιμή επαναγοράς
Σύμφωνα με δηλώσεις του τεχνικού επικεφαλής της VW, Frank Welsch, η ανάπτυξη έχει ολοκληρωθεί και το Golf πραγματοποιεί δοκιμές ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα: «Είμαστε τώρα στη φάση της προπαραγωγής, δηλαδή επιτελούνται οι τελευταίες δοκιμές ώστε να βεβαιωθούμε ότι όλα τα μέρη του αυτοκινήτου δουλεύουν πολύ καλά μεταξύ τους. Όσες δοκιμές πραγματοποιήσαμε με το πρωτότυπο μοντέλο πήγαν εξαιρετικά και είμαστε ευχαριστημένοι».
Κάτω από το καπό του, θα υπάρχουν τα μηχανικά σύνολα βενζίνης TSI, χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων, ενώ όσα μοτέρ θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) θα συνεργάζονται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με την συνολική απόδοση τους να ανέρχεται στους 130 και 150 ίππους αντίστοιχα. Προς το παρόν πάντως δεν έχει διευκρινιστεί ποιοι κινητήρες θα εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο. Ο Welsch ξεκαθάρισε πως το εν λόγω mild hybrid σύστημα δεν θα συνοδεύει τους πετρελαιοκινητήρες, μιας και οι diesel ούτως η άλλως έχουν χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά το κυριότερο είναι πως προσφέρονται σε υψηλότερη τιμή, οπότε για να διατηρηθεί μια τιμολογιακή ισορροπία μπήκε μόνο στους κινητήρες βενζίνης.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Volkswagen Passat στην Ελλάδα(+τιμές)
Στον τομέα των diesel τώρα, θα υπάρχει μια ανανεωμένη εκδοχή του 2λιτρου TDI πετρελαιοκινητήρα της μάρκας, ο οποίος θα προσφέρει 9% περισσότερη ισχύ και ροπή απ’ ότι το προηγούμενο μηχανικό σύνολο, έχοντας μικρότερο βάρος, νέα τουρμπίνα, αλλά το κυριότερο μειωμένες εκπομπές CO2, κατά 10 γρ./χλμ. Η plug-in υβριδική έκδοση GTE θα συνεχίσει να υπάρχει κι αυτή, με μεγαλύτερη ισχύ, που συνολικά θα αγγίζει τους 245 ίππους, ενώ θα υπάρχει και μια μικρότερης ισχύος έκδοση. Ο ερχομός του VW ID.3 βάζει τέλος στην εμπορική καριέρα του e-Golf, μιας και η VW δεν θα προβεί στην αντικατάσταση του.
Δείτε ακόμη: Νέο VW Polo 1.0 TGI με κατανάλωση 3 ευρώ/100 χλμ.
Οι λάτρεις της GTI έκδοσης του Golf, θα χρειαστεί να κάνουν λίγη περισσότερη υπομονή, μιας κι αναμένεται να έρθει στα τέλη της επόμενης χρονιάς, η οποία θα εξοπλίζεται από τον 2λιτρο TSI κινητήρα, με ισχύ παραπάνω από 245 ίππους. Από το 2021 και μετά το ντεμπούτο τους θα κάνουν και οι εκδόσεις R και R Plus, με την τελευταία να ξεπερνά σε απόδοση τους 400 ίππους!