Η E92 αποτελεί σημείο καμπής για την πορεία των M3, ούσα η πρώτη που ξεπέρασε τους 6 κυλίνδρους και η τελευταία ατμοσφαιρική. Κοινώς, και βάσει λεγομένων πολλών φαν του μοντέλου, μιλάμε για την τελευταία πραγματική M3.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα έχει χάσει BMW M5 με 658.000 χλμ.;
Η συγκεκριμένη είναι του 2013 και αποτελεί μέρος μια εξαιρετικά περιορισμένης φουρνιάς E92, η οποία κυκλοφόρησε σε μόλις 500 αντίτυπα παγκοσμίως. Τι την κάνει τόσο σπάνια; Το ίδιο που την καθιστά και «ελληνική»! Το χρώμα φέρει την ονομασία Santorini Blue και αποτελεί παραλλαγή του δημοφιλέστατου για M3 Laguna Seca Blue. Σε σύγκριση με αυτό, είναι πιο βαθύ ώστε να θυμίζει τα αιγαιοπελαγίτικα νερά του παγκοσμίως γνωστού νησιού. Το εν λόγω χρώμα κόστιζε 5.000 δολάρια και δένει υπέροχα με τις μαύρες ζάντες του Competition Package.
Διαβάστε επίσης: Μεταχειρισμένη BMW M3 ή καινούργιο Lada στα ίδια λεφτά;
Το αυτοκίνητο είναι 3ο χέρι και ατρακάριστο, έχοντας μόνο 33.796 χλμ. στο κοντέρ. Ο S65 4.0 V8 αποδίδει 420 ίππους και 400 Nm ροπής, συνδυαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Παλαιότερα είχε και κομπρέσορα, όμως ο σημερινός ιδιοκτήτης αποφάσισε να τον αφαιρέσει ώστε να φέρει τη M3 πιο κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές. Και φυσικά να πιάσει την ανάλογη τιμή στην πώληση. Προς το παρόν, η «Σαντορινιά» E92 βρίσκεται στις 37.500 δολάρια με 1 μέρα να απομένει για το τέλος της δημοπρασίας. Αξίζει να σημειωθεί πως η αξία του ως καινούργιας, βρισκόταν κοντά στις 70.000 δολάρια (67.000).