Κίνηση ματ έκανε η MG με το νέο υβριδικό μικρό χάτσμπακ MG3 Hybrid+, αφού διαθέτει το πιο αποδοτικό φουλ υβριδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας στη χαμηλότερη τιμή. Πραγματικά μοιάζει απίστευτο να προσφέρεται καινούργιο full hybrid συνδυαστικής ισχύος 195 ίππων με πραγματική κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και όλα τα κομφόρ για 19.950 ευρώ. Συν του ότι συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ., 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο του αυτοκινήτου.
Σημείο αναφοράς το υβριδικό σύνολο
Υβριδικά αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά, όμως ελάχιστα είναι full hybrid ειδικά στη δημοφιλέστατη κατηγορία των supermini και αυτά χωρίς να ενθουσιάζουν με τις επιδόσεις τους στις πιο βασικές εκδόσεις. Το MG3 Hybrid+ κάνει αμέσως τη διαφορά γιατί είναι γρήγορο όποτε ζητηθεί από τον οδηγό, απαλλαγμένο από ενοχλητικούς θορύβους της μετάδοσης, πάρα πολύ φιλικό, άνετο και με λιγοστές απαιτήσεις σε βενζίνη. Οι 195 ίπποι προέρχονται από το ιδανικό ταίριασμα του 1.5 λτ. τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson των 102 ίππων και 128 Nm και του ισχυρού ηλεκτρικού μοτέρ των 136 ίππων και 250 Nm.
Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για αρκετά χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης, αφού φορτίζει από τα φρεναρίσματα, το ρολάρισμα και με τη βοήθεια του θερμικού κινητήρα αν χρειαστεί. Έτσι από τη μία πλευρά εξοικονομείται βενζίνη, ενώ από την άλλη πηγαίνει αθόρυβα σαν να είναι αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πετυχαίνοντας κατανάλωση κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ. Αν πάλι ο οδηγός θελήσει γρήγορη επιτάχυνση, τότε την έχει και από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ.) και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ.).
Πολύ άνετο στην οδήγηση
Ο οδηγός του MG3 Hybrid+ απολαμβάνει οικονομικές αλλά και πολύ άνετες διαδρομές εντός και εκτός πόλεως. Το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι η ησυχία και ο πολύ αποτελεσματικός τρόπος που οι αναρτήσεις αφήνουν εκτός του θαλάμου των επιβατών τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Θα έλεγε κανείς ότι οι δοκιμαστές και τεχνικοί της MG έχουν πετύχει τις ιδανικές ρυθμίσεις για τους ελληνικούς δρόμους, αφού το αυτοκίνητο «εξαφανίζει» πολλές ανωμαλίες των δρόμων. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το MG3 Hybrid+ εύκολα παραπέμπει σε κορυφαίο μικρομεσαίο. Παράλληλα το σετάρισμα της ανάρτησης ακροβατεί ιδεατά μεταξύ άνεσης και κρατήματος, αφού ακόμα και όταν πιεστεί έντονα σε «σφιχτές» στροφές θα αντιδράσει προβλεπόμενα, δηλαδή με τάση ανοίγματος της τροχιάς, αλλά με λογικές κλίσεις και γρήγορο έλεγχο από το τιμόνι με την ικανοποιητική αίσθηση, ακρίβεια και βάρος. Πολύ καλά είναι με τη σειρά τους και τα φρένα σε απόδοση, υποβοηθούμενα από την εξίσου αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας.
Σύγχρονο εσωτερικό με αρκετούς χώρους
Τα θετικά γνωρίσματα που αποκομίζει κανείς από το MG3 Hybrid+ συνεχίζονται και στο εσωτερικό του, το οποίο ακολουθεί τα σύγχρονα μινιμάλ σχεδιαστικά πρότυπα, αλλά όχι εις βάρος της εργονομίας και της πολυπλοκότητας. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα flat bottomed τιμόνι και ένα μικρό αλλά περιεκτικό ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη η οθόνη των 10,25 ιντσών για το infotainment, διακρινόμενη για την ευχρηστία, την ευκρίνεια και την καλή ποιότητα των γραφικών της. Κάτω από αυτή υπάρχουν και φυσικοί διακόπτες για λειτουργίες του κλιματισμού, της οθόνης και της ρύθμισης της έντασης του ήχου. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του ταμπλό είναι γεροδεμένα και δεν κάνουν «τσικ» ακόμα και όταν το αυτοκίνητο περνά από έντονες ανωμαλίες των δρόμων. Σε επίπεδο χώρων το MG3 δεν θα αφήσει παραπονεμένους τους επιβάτες τους, αφού τέσσερα άτομα με ύψος γύρω στα 1,8 μέτρα θα βολευτούν. Επίσης τα 293 λίτρα του πορτ μπαγκάζ βρίσκονται πιο πάνω άλλα full hybrid supermini και φτάνουν έως τα 983 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό του MG3 Hybrid των 19.950 ευρώ, διαθέτει όλα τα στοιχεία ανέσεων, συνδεσιμότητας και συστήματα ασφαλείας. Από την εισαγωγική έκδοση Excite τοποθετούνται 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας – μεγάλης σκάλας φώτων, ψηφιακό καντράν με οθόνη 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.