Η Suzuki έχει λανσάρει εδώ και λίγο καιρό το μικρομεσαίο SUV μοντέλο της S-Cross με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, χωρίς όμως να «πειράξει» την τιμή του, χαρακτηριστικό που ενισχύει ακόμα πιο πολύ την άριστη σχέση τιμής – αξίας που προσφέρει. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι όχι μόνο δεν ακρίβυνε (όπως συνηθίζεται από τους περισσότερους κατασκευαστές), αλλά δέχτηκε μια μικρή μείωση τιμών.
Το Suzuki S-Cross «ξελασπώνει» όλους όσους θέλουν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και ειδικά C-SUV χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία, αφού με τιμή από 22.680 ευρώ μαζί με όλο το σύγχρονο «πακέτο» εξοπλισμού και αποδοτικό κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας συμφέρει καλύτερα και από πολλά μικρά SUV. Επίσης καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά/ηλεκτρικά μέρη και με 5ετή οδική βοήθεια. Αναφορικά με τον εξοπλισμό του, από την αρχική έκδοση GL περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδησης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, παρακολούθηση κατάστασης του οδηγού, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (215/55 R17), infotainment με οθόνη 9 ιντσών, πλοήγηση, Suzuki Connect, κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, Adaptive Cruise Control, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του νέου Suzuki S-Cross των 22.680 ευρώ ανήκει και ο εξηλεκτρισμένος turbo κινητήρας του. O 1.4 Boosterjet των 129 ίππων και 235 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ. παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.205 κιλών και έχει χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Χείρα βοηθείας προσφέρει και η ηλεκτρογεννήτρια των 17 ίππων και 50 Nm, η οποία παρέχει έξτρα δύναμη όταν απαιτείται, αντλώντας ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Το S-Cross επιταχύνει γρήγορα από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και αβίαστα εν κινήσει, «ανοίγοντας» εύκολα σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, χωρίς να απαιτούνται κατεβάσματα από την 6η σχέση (130 χλμ./ώρα με 2.700 σ.α.λ. με 6η). Η κατανάλωση σε ρεαλιστικές συνθήκες βρίσκεται μεταξύ 6,5-7,0 λτ./100 χλμ. ή και κάτω από 6 λτ./100 χλμ. σε συνθήκες ταξιδιού. Επίσης, με 120 γρ/χλμ. CO2 δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Ο αποδοτικός κινητήρας ταιριάζει κατάλληλα και με το «στήσιμο» του S-Cross στο δρόμο, αφού πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που είναι άνετο στην οδήγηση και γενικότερα αποπνέει σιγουριά στον χρήστη για μια απροβλημάτιστη «συμβίωση». Οι αναρτήσεις περνούν με ποιοτικό τρόπο και δίχως «αναταράξεις» πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ μαζί με τη χαμηλή ένταση των όποιων θορύβων εισχωρούν στο εσωτερικό του κρατά ξεκούραστους τους επιβάτες του. Η σταθερότητα που επιδεικνύει είναι αρκετά καλή σε όποια διαδρομή και να βρεθεί, συν του ότι η απόσταση από το έδαφος των 175 χιλιοστών βοηθά σε χωματόδρομους και βελτιώνει την ορατότητα.
Στο εσωτερικό του αναβαθμισμένου Suzuki S-Cross οι αλλαγές που εντοπίζονται εστιάζονται στο infotainment και στον πίνακα οργάνων. Η στάνταρ κεντρική οθόνη αφής των 9 ιντσών ενσωματώνει στο άνω τμήμα της την κάμερα παρακολούθησης οδηγού, ενώ το καντράν φέρει νέο φόντο και πιο σύγχρονα γραφικά στην κεντρική οθόνη LCD των 4,2 ιντσών. Από πλευράς ποιότητας κατασκευής, το μαλακό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό και οι μαλακές επιφάνειες στις πόρτες ανεβάζουν επίπεδο μαζί με την προσεγμένη συναρμογή των επιμέρους τμημάτων. Το S-Cross είναι σε θέση να καλύψει χωρίς πρόβλημα τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ενήλικων επιβατών (ή και πέντε ανάλογα τη σωματική τους διάπλαση). Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων (1.230 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα), παρότι πρόκειται για ένα κόμπακτ C-SUV μήκους 4,3 μέτρων.