Πολλές αλλαγές θα κάνει στους κινητήρες της σύντομα η BMW, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Επικεφαλής του τμήματος BMW R&D (Έρευνας & Ανάπτυξης). Σε συνέντευξη που έδωσε ο κ. Klaus Froehlich στην Automotive News αποκάλυψε πολλά και για τους θερμικούς κινητήρες.
Δείτε ακόμη: BMW με 277.000 χλμ. φοράει τα ίδια τακάκια!
Καταρχήν, συνεχώς οι κανονισμοί για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλάζουν και ποικίλουν σε όλο τον κόσμο. Γι’αυτό θα πρέπει να αναβαθμίζονται κάθε χρόνο και αυτό κοστίζει πολλά χρήματα. Όσον αφορά τους ντίζελ, ο 3κύλινδρος των 1.5 λτ. που τοποθετείται σε πολλές BMW και MINI θα αντικατασταθεί. Το ίδιο ισχύει και για τον 3.0 λτ. 6κύλινδρο ντίζελ των 400 ίππων με τα τέσσερα τούρμπο γιατί είναι πολύ ακριβός και πολύπλοκος. Το μηχανικό αυτό σύνολο τοποθετείται στις M550d και M50d. Ωστόσο, οι τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες θα παραμείνουν άλλα 20 χρόνια και οι βενζίνης για τουλάχιστον 30 χρόνια.
Όσον αφορά τον V12, το μέλλον του είναι αβέβαιο γιατί κάθε χρόνο η BMW παράγει λίγες χιλιάδες μονάδες και της κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ για τις αναβαθμίσεις. Πολύ πιθανό είναι να κοπεί και ο V8, δεδομένου ότι η μάρκα διαθέτει υψηλής ισχύος 6κύλινδρους plug-in hybrid απόδοσης 600 ίππων και με άφθονη ροπή.
Δείτε ακόμη: Όποιος προλάβει αυτή τη BMW M3 E46 με 24.555 χλμ.