Πριν από μια πενταετία περίπου υπήρχαν στην Ελληνική αγορά πολύ φθηνά καινούργια αυτοκίνητα, αφού με σχεδόν μέχρι 10.000 ευρώ προσφέρονταν αρκετές επιλογές. Το κρατικό όφελος της απόσυρσης σε συνδυασμό με τις εκπτώσεις που έδιναν οι αντιπροσωπείες τα έκαναν πολύ προσιτά.
Δείτε ακόμη: Τα φθηνότερα μικρά 4×4 SUV της αγοράς
Το φθηνότερο αυτοκίνητο εκείνης της περιόδου με τιμή εκκίνησης από μόλις 6.990 ευρώ ήταν το Chevrolet Spark. Βέβαια σε αυτά τα χρήματα ήταν «γυμνό» σε εξοπλισμό, αφού εκτός από ABS και 6 αερόσακους δεν είχε καμία ηλεκτρική ευκολία, ούτε καν air condition. Λίγο πιο πάνω κόστιζε το SEAT Mii 1.0 60 PS Reference (7.579 ευρώ) με ESP, 4 αερόσακους και air condition. Με 8.860 ευρώ προσφερόταν το Kia Picanto 1.0 69 PS και με 9.090 ευρώ το Suzuki Celerio 1.0 69 PS.
Δείτε ακόμη: Τα φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα
Με γύρω στις 10.000 ευρώ μπορούσε ο αγοραστής τότε να αποκτήσει ένα αξιόλογο μικρό αυτοκίνητο. Για παράδειγμα το Nissan Micra 1.2 80 PS πωλούνταν από 10.260 ευρώ, το SEAT Ibiza 1.0 75 hp κόστιζε από 10.390 ευρώ και το Citroen C3 1.0 PureTech 68 PS ξεκινούσε από τις 10.735 ευρώ.
Δείτε ακόμη: Ποια είναι τα φθηνότερα 2,9 δλ. για 0-100 χλμ./ώρα;
Γυρίζοντας το χρόνο ακόμα πιο πίσω και συγκεκριμένα το 2013, βλέπουμε ότι κάποια αυτοκίνητα είχαν τιμές… χάρισμα. Ενδεικτικά, το Toyota Aygo 1.0 68 PS 3d Cool πωλούνταν 7.800 ευρώ, το Mitsubishi Colt 1.3 95 PS 3d Inform είχε τιμή 8.240 ευρώ και το Opel Corsa 1.0 65 PS C’MON κόστιζε 8.360 ευρώ. Όσοι ήθελαν οικογενειακό αυτοκίνητο μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα στο Skoda Rapid 1.2 TSI 86 PS (11.990 ευρώ), το Chevrolet Cruze 1.6 124 PS 5d LS (12.060 ευρώ) και στο SEAT Leon 1.2 TSI 86 PS (12.640 ευρώ).
Δείτε ακόμη: Τα φθηνότερα SUV με κινητήρες πετρελαίου
Σήμερα αυτές οι τιμές φυσικά και δεν υπάρχουν (αφού δεν υφίσταται και το όφελος της απόσυρσης), ενώ γενικά τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει, λόγω και του πλουσιότερου στάνταρ εξοπλισμού.
Όσοι θέλετε να δείτε ξανά και να θυμηθείτε αυτά τα μοντέλα και τις πολύ χαμηλές τιμές τους, Πατήστε Εδώ.