Μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και πιο ποθητές μάρκες παγκοσμίως είναι η Porsche, η οποία είναι πασίγνωστη για τα σπορ και πολυτελή μοντέλα της. Επίσης είναι διάσημη και για τους boxer κινητήρες της, οι οποίοι παράγουν έναν ακαταμάχητο ήχο και ενισχύουν περεταίρω τη δυναμική των 911 που τοποθετούνται.
Δείτε ακόμη: Άλλη μία εξάρθρωση κυκλώματος νοθείας καυσίμων στην Ελλάδα
Παράλληλα έχει ασχοληθεί και με την εξέλιξη άλλων κινητήρων, όχι μόνο για την ίδια την Porsche αλλά και για άλλες μάρκες. Πιο γνωστό είναι το «System Porsche», ένα σύστημα τροφοδοσίας στον κινητήρα του πρώτης γενιάς SEAT Ibiza. Αυτό όμως που ίσως γνωρίζουν κάποιοι ελάχιστοι, είναι οι κινητήρες που είχε σχεδιάσει για την Daewoo/Chevrolet.
Συγκεκριμένα το μεγάλο μοντέλο Chervolet Epica που είχε παρουσιαστεί στην Ευρώπη το 2006, φορούσε 6κύλινδρους σε σειρά κινητήρες που είχαν εξελιχθεί από την Porsche. Υπήρχε το βασικό 2.0 λτ. μοτέρ και το πιο μεγάλο των 2.5 λτ. Τα 24βάλβιδα μηχανικά αυτά σύνολα ήταν ατμοσφαιρικά και με σύστημα άμεσου ψεκασμού, ωστόσο οι επιδόσεις τους δεν ήταν εντυπωσιακές, παρόλη τη βοήθεια της Porsche.
Ο 2.0 λτ. κινητήρας είχε απόδοση 143 ίππων και 195 Nm ροπής και επιτάχυνε το μήκους 4,805 μέτρων και βάρους 1.460 κιλών αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα (11,5 δλ. με το αυτόματο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων) και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 207 χλμ./ώρα (195 χλμ./ώρα το αυτόματο). Το 2.5 λτ. μοτέρ είχε απόδοση 156 ίππων και 237 Nm ροπής και συνδυαζόταν αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Επιτάχυνε στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 209 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: Το πολυτελές κινέζικο SUV των 12.700 ευρώ