Η Hyundai παρουσίασε την φιλοσοφία και το όραμα της μάρκας «N» στην πίστα του Nürburgring στη Γερμανία, εστιάζοντας στον στόχο της εταιρείας να δημιουργήσει αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης, που θα πληρούν υψηλά στάνταρ και θα είναι ευχάριστα στην οδήγηση αλλά και πρακτικά.
Διαβάστε και αυτό: H Hyundai υπόσχεται πιο σέξι αυτοκίνητα από την Alfa Romeo
Προς το παρόν την γκάμα «N» πλαισιώνουν το i30 Ν και το Veloster N (μόνο για τις Η.Π.Α.), ενώ τον Οκτώβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού θα κάνει ντεμπούτο και το i30 Fastback N. Παράλληλα, πριν από λίγο καιρό εγκαινιάστηκε και η νέα σειρά «N Line» με πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά σε σχέση με τις απλές εκδόσεις (βλ. Hyundai i30 N Line).
Να υπενθυμίσουμε ότι υπεύθυνος για την εξέλιξη του Hyundai i30 N είναι ο πρώην επικεφαλής του τμήματος «Μ» της BMW και νυν επικεφαλής ανάπτυξης των προϊόντων Ν, Thomas Schemera. Επίσης, το γράμμα «Ν» προέρχεται από το Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογίας της μάρκας στη Namyang της Ν. Κορέας όπου και γεννήθηκε, από την πίστα του Nürburgring που ολοκληρώθηκε η εξέλιξή του, αλλά και από ένα σικέιν που σχηματίζει αυτό το γράμμα.
Διαβάστε και αυτό: Πρώτη αποκάλυψη του Hyundai i30 Fastback N
Το μοναδικό μέχρι στιγμής διαθέσιμο μοντέλο «N» που προσφέρεται στην Ευρώπη, το i30 N, έχει ξεπεράσει ακόμα και τις προσδοκίες της Hyundai σε πωλήσεις, αφού σχεδόν 3.000 οχήματα έχουν πωληθεί το πρώτο εξάμηνο του 2018 στη Γηραιά Ήπειρο. Στη Γερμανία τα 100 Hyundai i30 N First Edition πωλήθηκαν online μέσα σε 48 ώρες, ενώ στην Αγγλία οι πωλήσεις του i30 N ήταν κατά 190% πιο πάνω από την αρχική πρόβλεψη.