Οι δημιουργίες της Alfa Romeo θεωρούνται -και όχι άδικα- από τις πιο καλαίσθητες, σαγηνευτικές και καλλίγραμμες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ακόμα και στα τέλη της δεκαετίας του 80 με αρχές 90, που τα αυτοκίνητα της μιλανέζικης φίρμας είχαν τετραγωνοποιηθεί, δεν έπαυαν να είναι ξεχωριστά και με την δική τους ταυτότητα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Alfa Romeo Giulia 2.0 λτ. 280 hp Veloce Q4
Ο Taekang Lee αποτυπώνει την ιταλική τεχνοτροπία σε επαγγελματική μορφή, μέσα από την ψηφιακή του πρόταση για μια νταλίκα made by Alfa Romeo! Η σπίθα για την ιδέα του προήλθε από την μετονομασία της ομάδας Formula 1 σε Alfa Romeo Racing. Όλες οι ομάδες χρησιμοποιούν υπερσύγχρονα φορτηγά με πανάκριβα τρέιλερ, που μεταφέρουν τον εξοπλισμό και τα motorhomes. Ο Κορεάτης σχεδιαστής σκέφτηκε πώς θα ήταν το μεταφορικό μέσο των Ιταλών και η τελική του εφαρμογή -έστω σε ψηφιακή μορφή- είναι ο πιο φινετσάτος και στιλάτος τράκτορας που έχουμε δει.
Aν το σκεπτικό μιας επαγγελματικής Alfa φαντάζει «άρρωστο», θα εκπλαγείτε όταν μάθετε πως από το 1931 μέχρι το 1974 το εργοστάσιο στο Μιλάνο κατασκεύαζε φορτηγά, λεωφορεία και «κλούβες»! Η αρχή έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 30, με το Alfa 50. Ένα φορτηγό που έπαιξε κομβικό ρόλο για τα ιταλικά στρατεύματα στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, καθώς διετέλεσε ως το κατεξοχήν όχημα μεταφοράς προσωπικού και οπλισμού για τον Μπενίτο Μουσολίνι -όπως και το Alfa 800. Στις δεκαετίες 50 και 60 δεν έλειψαν τα φορτηγάκια, όπως τα F12 και A800, αλλά και το 900 Bartoletti (που το βλέπουμε να μεταφέρει τις Giulia), ενώ η τελευταία φορά που είδαμε Alfa στην υπηρεσία των επαγγελματιών ήταν με τα AR6 και AR8 από το 1981-1993, που δεν ήταν κάτι άλλο από Fiat Ducato και Iveco Daily με το θυρεό της Alfa Romeo.
Διαβάστε επίσης: Τα μυστικά της οδηγικής απόλαυσης των Alfa Romeo
Πλέον η Iveco δεν «συγκατοικεί» κάτω από την ίδια στέγη με την Alfa, όμως ένα μεταποιημένο Stralis στα πρότυπα του εικονιζόμενου δεν αποτελεί και σενάριο επιστημονικής φαντασίας.