Χωρίς αμφιβολία οι ταινίες Fast and Furious ήταν μια τεράστια εμπορική επιτυχία που ακόμα και σήμερα εξακολουθεί και φέρνει λεφτά στις τσέπες των παραγωγών. Όμως για την πρώτη ταινία που το budget δεν ήταν στα φόρτε του, έπρεπε να βρουν έξυπνους τρόπους για να δημιουργήσουν τις εντυπωσιακές σκηνές, αλλά και να έχουν στο στόλο εντυπωσιακά βελτιωμένα αυτοκίνητα.
Δείτε ακόμα: Μια δημοπρασία…Fast and Furious!
Ιθύνων νους και κινητήριος δύναμη για αυτό ήταν ο Craig Lieberman, ο διευθυντής τεχνολογίας της πρώτης ταινίας. Με διαθέσιμα 2 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του στόλου της ταινίας, έπρεπε να βρει έναν έξυπνο τρόπο να καλύψει τις σκηνοθετικές ανάγκες, όπου για τις σκηνές δράσης χρειάζονταν περίπου πέντε ίδια μοντέλα, είτε για να τα τρακάρουν, είτε για να τα πυροβολήσουν κ.α. Τι έκανε λοιπόν; Έβρισκε αντίστοιχα μοντέλα προς αγορά που ήταν σε άθλια κατάσταση, απλά και μόνο για να χρησιμοποιήσουν τα ανταλλακτικά τους. Έπειτα ενοικίαζε τα βελτιωμένα που ήθελε από τους τυχερούς τους ιδιοκτήτες για τις κανονικές σκηνές. Για το λόγο αυτό διέθεσε και την προσωπική του Toyota Supra, που είναι η πορτοκαλί στην ταινία.
Διαβάστε επίσης: Η πιο… ψεύτικη σκηνή του Fast & Furious που είδαμε ποτέ (+video)
Για το λόγο αυτό ο Craig επικεντρώθηκε σε μοντέλα που μπορούσε να βρει στην αγορά της Αμερικής, παρά το γεγονός πως ήθελε περισσότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα, αλλά το budget δεν επαρκούσε. Για αυτό βλέπουμε και το VW Jetta του Jesse με το ψεύτικο δισκόφρενο.