Άλλη μια έρευνα, ακόμα μια πρωτιά για την Toyota. Ο ιαπωνικός κολοσσός κατέκτησε την πρωτιά ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες στην ετήσια έκθεση της Interbrand, για τις καλύτερες μάρκες του πλανήτη. Η έρευνα αφορά εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της αγοράς, με τους Ιάπωνες να κατατάσσονται ψηλότερα ακόμα και από επιχειρηματικά «μεγαθήρια» όπως το Facebook, η Nike και η Disney.
Δείτε ακόμα: Ονειρώδες το πρώτο βελτιωμένο νέο Toyota Corolla
Συνολικά η Toyota κατέλαβε την 7η θέση, ούσα πίσω μόνο από τις Apple, Google, Amazon, Microsoft, Coca-Cola και Samsung, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σχέση με πέρσι και αξία 53,4 δις δολαρίων. Πίσω της κατατάχθηκε η Mercedes, αυξάνοντας το ποσοστό της κατά 2% και αξία 48,6 δις, με την «αιώνια αντίπαλο» BMW να σημειώνει απώλειες 1% και την αξία της να βρίσκεται λίγο πάνω από τα 41 δις. Πώς προκύπτουν αυτά τα στοιχεία;
Η Interbrand έχει αναπτύξει μια μεθοδολογία, με την οποία συνδυάζει τα οικονομικά αποτελέσματα, την επιδραστικότητα στην αγορά και την ισχύ της μάρκας. Το τελευταίο κομμάτι αφορά στο κατά πόσο μια μάρκα -εν προκειμένω, η Toyota– μπορεί να δημιουργήσει κοινό (ή πελατολόγιο, αν προτιμάτε) και να το διατηρήσει, μέσα από την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον τρόπο διεξαγωγής της έρευνας εδώ.
Διαβάστε επίσης: Πόσα λεφτά βγάζουν οι εταιρείες αυτοκινήτου;
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Toyota κατακτά την πρωτιά στις εκθέσεις της Interbrand από το 2011, ενώ στις αντίστοιχες της Kantar Millward Brown -τα αποτελέσματα της οποίας είχαν δημοσιευθεί τον Ιούνιο- η φίρμα από το Αΐτσι κάνει «κατάληψη» στην πρώτη θέση στις 11 από τις 13 τελευταίες έρευνες.
Άξιο αναφοράς το γεγονός ότι η Subaru κατάφερε να μπει στο Τop 100, με αξία 4,2 δις δολαρίων, με τους Ιάπωνες να πιστοποιούν τις εξαιρετικές τους επιδόσεις και με την κατάταξη της Nissan, η οποία άφησε πίσω της την VW με την Audi. Τα αναλυτικά αποτελέσματα της λίστας μπορείτε να διαβάσετε εδώ