H MG έγινε γνωστή για τα κλασικά roadsters που παρήγαγε στη δεκαετία του 60 – όπως το MGB – αλλά και την επιτυχημένη, κεντρομήχανη αναβίωση της δεκαετίας του 90 ονόματι MGF (μετέπειτα TF). Στη συνέχεια τα κονδύλια στέρεψαν, η εταιρία για λίγο δεν ακολούθησε την μητρική Rover στον «γκρεμό» της χρεωκοπίας και στράφηκε στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων, προκειμένου να εξασφαλίσει την βιωσιμότητά της
Δείτε ακόμα: Στις Σέρρες με BMW M2, M4 και M5
Η εξαγορά από την κινεζική SAIC Μotor προσάρμοσε τα «πρέπει» των Βρετανών στην παραγωγή crossovers, με τελευταίο δείγμα το ZS. Τώρα, όμως, οι Κινέζοι δηλώνουν πως θα τιμήσουν την ιστορία της φίρμας επιστρέφοντας στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων! Ο επικεφαλής σχεδιασμού, Shao Jingfeng, αποκάλυψε πως η MG ετοιμάζει ένα μοντέλο στα πρότυπα των MGB και MGF. Περαιτέρω πληροφορίες, όπως είναι λογικό, δεν διέρρευσαν οπότε δεν γνωρίζουμε αν το νέο μοντέλο θα έχει τον κινητήρα στο κέντρο, ή ακόμα κι αν θα είναι βενζινοκίνητο. Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάρει πολύ «ζεστά» την ηλεκτροκίνηση, κάτι που φάνηκε στα λεγόμενα του Jinfeng από «off the record» συζητήσεις που διέρρευσαν.
Διαβάστε επίσης: Nissan GT-R50 με… ιταλικό ταμπεραμέντο (+video)
Σύμφωνα με αυτές το ολοκαίνουργιο MG θα παραμείνει στο roadster αμάξωμα, αλλά θα είναι ηλεκτρικό και τετρακίνητο. Καμία περαιτέρω λεπτομέρεια δεν διέρρευσε (συστοιχία μπαταριών, αυτονομία, διάταξη-αν θα είναι δυο ηλεκτροκινητήρες ανά άξονα ή 4 μικρότεροι ανά τροχό), ωστόσο δεν αποκλείστηκε το ενδεχόμενο παραγωγής μιας βενζινοκίνητης έκδοσης. Να θυμίσουμε ότι το TF σταμάτησε να παράγεται το 2010, ενώ η πιο πρόσφατη ιδέα της MG για ένα σπορ μοντέλο ήταν το πρωτότυπο E-Motion Concept, που έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάη το 2017.