Είναι απορίας άξιο το πώς ορισμένα αυτοκίνητα συντηρούνται από τους ιδιοκτήτες, ή σε ποιες συνθήκες εκτίθενται -για να μην τα ρίχνουμε όλα στο «γαϊδούρι», σε περιπτώσεις που φταίει το «σαμάρι») και φτάνουν στο σημείο να εμφανίζουν την κατάσταση του Civic Type R που θα δούμε παρακάτω.
Ως γνωστό, το EP3 είναι από τα πιο αγαπημένα Honda του ελληνικού -αλλά και του παγκοσμίου- κοινού. Ο 2λιτρος i-VTEC και οι 200 ίπποι του στις 7.400 σ.α.λ. (με τον κόφτη στις 8.000+), σε συνεργασία με το θεσπέσιο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το χαμηλό βάρος των 1.200 κιλών, έστελναν το προτελευταίο ατμοσφαιρικό «Τάπερ» στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,8 δλ. και σε μια τελική της τάξης των 237 χλμ./ώρα. Στις αγγελίες των μεταχειρισμένων, μπορεί κανείς να βρει εξαιρετικά δείγματα. Εκ πρώτης όψεως, το συγκεκριμένο φαίνεται σαν τέτοιο.
Δείτε ακόμα: Κολασμένο δίλημμα: Honda Civic Type R ή Mitsubishi Evo X (+video)
Βρίσκεται στην Γερμανία, είναι μοντέλο του 2004 και στο οδόμετρο αναγράφει μόλις 25.627 χλμ. Στο αμάξωμα δεν παρατηρούνται χτυπήματα ή γρατσουνιές, με τον ιδιοκτήτη να αναφέρει πως όλα τα service έχουν πραγματοποιηθεί στα προκαθορισμένα διαστήματα. Ο ίδιος, ωστόσο, σημειώνει ένα «αλλά».
Κάτω από το δυναμικό παρουσιαστικό, το Civic έχει σαπίσει σχεδόν εξ ολοκλήρου. Η εικόνα του πλαισίου προκαλεί σοκ, ειδικά για καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο 15ετίας, με ούτε 30.000 χλμ. στο ενεργητικό του. Εδώ έρχεται το ακόμα καλύτερο κομμάτι.
Η αγγελία δεν γράφει πουθενά για την σκουριά που έχει σχεδόν καλύψει το πάτωμα του Type R. Όλα καλά, όλα ανθηρά για τον πονηρό πωλητή, ο οποίος μάλιστα ξεκίνησε από τις 14.000 ευρώ! Ένας υποψήφιος αγοραστής που πήγε το αυτοκίνητο για έλεγχο, διαπίστωσε το «μακελειό» που συμβαίνει από κάτω και δημοσίευσε τις φωτογραφίες, προειδοποιώντας άλλους ενδιαφερόμενους για την κατάσταση του αυτοκινήτου. Η τιμή τώρα έχει πέσει στις 12.000 ευρώ, αλλά και πάλι δεν υπάρχει «κιχ» στην αγγελία.
Διαβάστε επίσης: Μοναδικό Honda Civic Type R έτοιμο για WRC!
Ουδείς γνωρίζει τον λόγο για τον οποίο το σασί του EP3 ήρθε σε αυτό το σημείο, όμως ενδεχομένως το αλάτι που χρησιμοποιείται στους γερμανικούς δρόμους κατά τον χειμώνα και η πλημμελής απομάκρυνσή του στο πλύσιμο, να είναι ο κύριος λόγος.