Το νέο Honda Civic Type R, εκτός από το ότι ξεχωρίζει για την άκρως δυναμική του εμφάνιση, διακρίνεται για τις υψηλές του επιδόσεις και τα κορυφαία του οδηγικά χαρακτηριστικά.
Δείτε ακόμη: Πως πάει το Honda Civic Type R στα 260 χλμ./ώρα;
Κάτω από το μυώδες καπό του ανεξαρτήτως έκδοσης, φιλοξενείται ο κινητήρας 2.0 λτ. VTEC TURBO, με απόδοση 320 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 272 χλμ./ώρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει τεχνολογίες Μεταβλητού Χρονισμού & Ηλεκτρονικού Ελέγχου Βύθισης Βαλβίδων – Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual –Variable Timing Control (VTC), turboμονής εισαγωγής και υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής.
Διαβάστε ακόμη: Το νέο Honda Civic Type R θα έχει 400 ίππους και 4κίνηση
Αυτό όμως που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση και δεν περνά απαρατήρητο, είναι το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων που καταλήγει σε τρεις απολήξεις εξάτμισης, τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω διαχύτη. Μία ασυνήθιστη επιλογή, η οποία όμως δεν έγινε για λόγους περιττού εντυπωσιασμού ή εμφάνισης.
Πρόκειται λοιπόν για τρεις πλήρως λειτουργικές απολήξεις, όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες. Οι δύο ακριανές απελευθερώνουν τα καυσαέρια, ενώ η μία μοναδική κεντρική απόληξη ελέγχει τον ήχο του κινητήρα. Η ροή των καυσαερίων έχει αυξηθεί μέσω της εξαγωγής κατά 10% συγκριτικά με του προηγούμενου Type R, πράγμα που μειώνει την πίεση επιστροφής μέσα στο σύστημα. Για να παράγεται πιο δυναμικός ήχος κατά την επιτάχυνση, η κεντρική απόληξη λειτουργεί σαν μία ακόμα ροή εξαγωγής, με αποτέλεσμα αύξηση 2dB συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τις ίδιες ταχύτητες.
Διαβάστε ακόμη: Fiat Coupe «χαιρετάει» Honda Civic Type R (+video)
Ωστόσο, στα μεσαία φορτία κινητήρα η πίεση στην κεντρική απόληξη εξαγωγής γίνεται αρνητική, αντλώντας ατμοσφαιρικό αέρα. Αυτό βελτιώνει τα χαρακτηριστικά NVH εξαλείφοντας το βουητό που σε άλλη περίπτωση θα γινόταν αντιληπτό στην καμπίνα επιβατών.