Η Tesla αυτή τη στιγμή είναι ίσως το πιο hot θέμα συζήτησης στο χώρο της αυτοκίνησης. Λίγο τα δεκάδες video που δείχνουν το Model S να «δικάζει» σχεδόν οτιδήποτε στήνεται δίπλα του, λίγο οι δηλώσεις και η γενικότερη απήχηση του lifestyle του Elon Musk, περισσότερο η απίστευτη προωθητική καμπάνια που εφαρμόζει η αμερικανική εταιρία, όλα έχουν διαμορφώσει τα επίπεδα δημοτικότητας σε υψηλότατα επίπεδα.
Βασικός πυλώνας του «καταστατικού» της Tesla δεν είναι άλλος από την διαφορετικότητα. Ο Musk δεν σταματά να διατυμπανίζει πως το δημιουργήμα του μοιράζεται μηδαμινά στοιχεία με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, τόσο στους τομείς της ανάπτυξης όσο και γενικότερα της φιλοσοφίας λειτουργίας. Κάτι τέτοιο, όμως, έχει διττή ανάγνωση. Και η Tesla φαίνεται πως αρχίζει να βιώνει στο πετσί της έντονα την «μαύρη» όψη του νομίσματος, υπό την μορφή της ποιότητας κατασκευής.
Δείτε ακόμα: Ατύχημα με αυτόνομη οδήγηση σε Tesla Model 3 στην Ελλάδα (+video)
Μετά τα δυστυχήματα με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Autopilot, τα προβλήματα με το μηχανισμό των θυρών του Model X και τη γενικότερη αύρα προχειρότητας -ή βιασύνης στην εφαρμογή, αν θέλουμε να είμαστε πιο επιεικείς- ήρθε ένα μάλλον κωμικό περιστατικό να κλονίσει ακόμα περισσότερο την εικόνα της διαφορετικότητας που ευαγγελίζεται ο ιθύνων νους της Tesla.
To πιο πρόσφατο δημιούργημα της φίρμας που έκανε μόδα την ηλεκτροκίνηση, ακούει στο όνομα Model 3. Τοποθετείται στην μεσαία κατηγορία των premium σεντάν, απέναντι δηλαδή από τις BMW Σειράς 3 και Mercedes C-Class. Διατίθεται σε δυο μορφές: την πισωκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα 265 ίππων, την τετρακίνητη που προσθέτει άλλο ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον μπροστινό άξονα απόδοσης 197 ίππων (συνολικά 350 άλογα, δεν αθροίζεται ακριβώς η ισχύς) και την κορυφαία Performance, στην οποία το ηλεκτρικό μοτέρ του πίσω άξονα ανεβαίνει στους 283 ίππους και η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 450 άλογα. Τυπικά μπαίνει στο πεδίο βολής των Μ3 και AMG C63 S, όμως με επίσημο χρόνο 3,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (έχει μετρηθεί στα 3,1″ από αμερικανικά μέσα) περισσότερο στην AMG GT S πλησιάζει από πλευράς επιδόσεων. Όλα αυτά με ένα αντίτιμο της τάξης των 80.000 δολαρίων.
Διαβάστε επίσης: Honda NSX τολμά να τα βάλει με το ηλεκτρικό Tesla S P100D (+video)
Όπως φαίνεται, όμως, αυτό το ιδιαίτερα σεβαστό ποσό αγοράζει επιδόσεις υπεραυτοκινήτου, αλλά δυσκολεύεται στις… επενδύσεις του εσωτερικού. Ένας Αμερικανός πόσταρε στο Twitter μια φωτογραφία από το ολοκαίνουργιο και κατάλευκο Model 3 του, στο οποίο είχε διαλέξει λευκή απόχρωση και για τις δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Παρόλα αυτά, μία πόρτα επέλεξε με τη σειρά της τον δρόμο της διαφορετικότητας και βγήκε από την γραμμή παραγωγής με καφέ απόχρωση και υφασμάτινη επένδυση. Σημειωτέον, η ίδια η Tesla έχει διατυμπανίσει ουκ ολίγες φορές τους ελέγχους ποιότητας που διενεργεί στην γραμμή παραγωγής της. Το συγκεκριμένο Model 3 πάντως, κατάφερε να ξεγλιστρήσει τόσο από τους εργοστασιακούς ελέγχους, όσο και από τους ανθρώπους της αντιπροσωπείας.
Εν τέλει η Tesla ανέλαβε να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην μορφή που το παρήγγειλε ο ιδιοκτήτης του, δεσμευόμενη παράλληλα να διερευνήσει το περιστατικό και να διασφαλίσει πως κάτι παρόμοιο δεν θα επαναληφθεί.