Εν όψει του προσεχούς Σαλόνι στο Τόκιο, άρχισαν οι διαρροές από τα φυλλάδια των εταιριών. Τον χορό άνοιξε το νέο Honda Jazz, το οποίο παρουσιάζει πολλές αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχο.
Εμφανισιακά ξεχωρίζει η έλλειψη γρίλιας στη μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα, που αφήνουν το μακρόστενο μοτίβο του σημερινού προς όφελος των αμυγδαλωτών, που συναντούσαμε στο πρώτο και κυρίως στο δεύτερο Jazz. Πίσω επίσης είναι εντελώς ανασχεδιασμένα, εγκαταλείποντας την κάθετη διάταξη και υιοθετώντας οριζόντια, που εκτείνεται στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Jazz 1.5 i-VTEC 130 PS
Στο εσωτερικό η ανανέωση εμφανίζεται εξίσου διάχυτη, με την νέα κεντρική κονσόλα και το ταμπλό να φιλοξενούν την οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ανάμεσα στους αεραγωγούς. Ξεχωρίζει το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τις 2 ακτίνες, το οποίο παραπέμπει στο ηλεκτρικό e.
Βάσει των όσων αναγράφει το προσπέκτους, υπάρχουν 3 διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού και μια έκδοση crossover: Basic, Ness, Luxe και το περιπετειώδες Crosstar, που είναι το μοναδικό με παραδοσιακή γρίλια. Η Basic αντιπροσωπεύει το κλασικό Jazz, η Ness το ιδιαίτερο χρωματικά και η Luxe το πολυτελέστερο, φέροντας μέχρι δερμάτινα καθίσματα. Το Crosstar από την πλευρά του, διαθέτει τα κλασικά πλαστικά προστατευτικά στην περίμετρο του αμαξώματος, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, νέους προφυλακτήρες και οροφή/κολόνες μαύρου χρώματος.
Διαβάστε επίσης: Honda Jazz έφαγε 127 κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα
Κάτω από το εντελώς φρεσκαρισμένο περίβλημα, το μόνο σίγουρο είναι πως στην Ευρώπη θα έρθει μόνο το ολοκαίνουργιο υβριδικό σύνολο, που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και 2 ηλεκτροκινητήρες. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού, αλλά και των υπολοίπων κινητήρων που θα διατεθούν σε άλλες αγορές, παραμένουν άγνωστα.