Ο διάσημος Γερμανός βελτιωτής ABT, αναλαμβάνει να τονώσει τις ήδη εξαιρετικές επιδόσεις του 4θυρου RS3 και ανεβάζει την απόδοση κατά 100 ίππους, προκειμένου να το πετύχει.
Δείτε ακόμα: Ανωριμότητες «σπάνε» την μετάδοση του Audi RS6 (+video)
Οι 400 ίπποι και τα 480 Nm της ροπής αναβαθμίζονται, σε 500 άλογα και 570 Nm. Βασικός υπαίτιος για την αύξηση είναι η ηλεκτρονική μονάδα εξέλιξης της ΑΒΤ, με την ονομασία ΑΒΤ Engine Control (AEC). Εκτός αυτού, η γερμανική εταιρία εξοπλίζει το αναβαθμισμένο RS3 Sedan με νέο intercooler και σύστημα εξάτμισης, ενώ δεν λείπει και νέα πολλαπλή εισαγωγής. Oι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με το 0-100 να βρίσκεται στα 3,7 δλ. και την τελική να ακουμπά τα 300 χλμ./ώρα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το εργοστασιακό RS3 Sedan απαιτεί 4,1 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα . Σύμφωνα με τους Γερμανούς η μονάδα AEC από μόνη της βοηθά το RS3 Sedan να παράγει 460 ίππους και 528 Nm ροπής.
Η ABT προσφέρει επίσης ένα αεροδυναμικό πακέτο, που περιλαμβάνει εμπρός splitter (χείλος προφυλακτήρα), διαφορετική μάσκα και διαχύτη, αλλά και προσθήκες στα φτερά προκειμένου να δείχνει ακόμα πιο φαρδύ το πάτημα του αυτοκινήτου. Δεν λείπουν οι δυο διπλές απολήξεις σε μαύρο chrome φινίρισμα, ούτε η αναβαθμισμένη ανάρτηση με νέα ελατήρια και αντιστρεπτικών, όλα σχεδίασης και κατασκευής ΑΒΤ. Την εμφάνιση και το στήσιμο συμπληρώνουν τα μεγαλύτερα δισκόφρενα και οι ζάντες αλουμινίου των 19 ή 20 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Έλλην οδηγός: ο πιο απείθαρχος της Ευρώπη
Στο εσωτερικό η ABT προσθέτει φιλέτα ανθρακονήματος στην κεντρική κονσόλα, το τιμόνι και τις βάσεις των καθισμάτων, με το λογότυπο «ΑΒΤ» να δεσπόζει κεντημένο στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων.