Η Acura παρουσίασε μεν ένα κορυφαίο Integra με 320 ίππους, αλλά τη θρυλική ονομασία «Type R» δεν τόλμησε να βάλει. Κι αυτό παρότι το νέο Type S έχει τον κινητήρα και τη μετάδοση του Civic Type R. Integra «Τάπερ» όποιος θέλει, θα πρέπει να κοιτάει αυστηρά στις αγγελίες.
Σε μια από αυτές εντοπίζουμε ένα θεσπέσιο DC5 του 2016, πανέτοιμο να στείλει τις καρδιές μας στους κόφτες. Η σημασία αυτής της γενιάς Integra είναι αυταπόδεικτη, καθότι μιλάμε για το τελευταίο Type R. Δεν πάει να έχει 100 άλογα και 214 Nm το καινούργιο Type S; Κόκκινο «R», φτερούγα και 9άρες στο στροφόμετρο μόνο εδώ. Το κατάλευκο Championship White χρώμα του συγκεκριμένου, που περιλαμβάνει και τις 17άρες ζάντες, αλλά και τα κόκκινα μπάκετ της Recaro στο εσωτερικό απλά απογειώνουν ακόμα περισσότερο την εμφάνιση.
Βέβαια απόλυτος πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος, από το ατμοσφαιρικό σύνολο των 1.998 κ.εκ. που αναγράφει «i-VTEC» με κόκκινα γράμματα. Η ισχύς φτάνει τα 220 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 206 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να οριοθετείται στις 9.000 σ.α.λ. Οι διαστάσεις του θαλάμου καύσης είναι τετράγωνες (86 x 86 χλστ. διάμετρος x διαδρομή), με την συμπίεση να φτάνει στο 11,5:1. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,3 δλ. και η τελική φτάνει τα 240 χλμ./ώρα, όμως η πεμπτουσία του τελευταίου Integra Type R (και των γρήγορων Honda της ατμοσφαιρικής εποχής, γενικότερα) είναι το «ξύρισμα» στις ψηλές σ.α.λ.
Για όλα τα ανωτέρω, που συνοδεύονται από μόλις 54.717 χλμ. στο κοντέρ, απαιτούνται 24.990 λίρες Αγγλίας (27.960 ευρώ).