Η Skoda αναβαθμίζει την γκάμα των μοντέλων της με κινητήρα φυσικού αερίου CNG, παρουσιάζοντας τη νέα Octavia G-TEC με το μηχανικό σύνολο 1.5 λτ. TSI ισχύος 130 ίππων (+20 PS σε σχέση με τον 1.4 TSI G-TEC). Παράλληλα, εκτός από την περισσότερη ισχύ διαθέτει μεγαλύτερη αυτονομία και χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Διαβάστε ακόμη: Όλα τα νέα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο CNG
Χάρη στο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής με τον κύκλο Miiler, ο 1.5 TSI G-TEC με την επιλογή CNG επιτυγχάνει μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου 25% συγκριτικά με τη βενζίνη, όπως επίσης σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και μηδενικές εκπομπές σωματιδίων.
Κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ και του χώρου των πίσω επιβατών υπάρχουν τρεις δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου, συνολικής χωρητικότητας 17,7 κιλών. Η δεξαμενή κάτω από το πίσω κάθισμα είναι κατασκευασμένη από ατσάλι και οι άλλες δύο από συνθετικό υλικό. Με τη χρήση μόνο του φυσικού αερίου, η θεωρητική αυτονομία φτάνει τα 480 χιλιόμετρα, ενώ ο ανεφοδιασμός γίνεται εύκολα και σε ελάχιστο χρόνο, όπως γίνεται με τη βενζίνη ή το πετρέλαιο.
Διαβάστε ακόμη: Τι να γνωρίζετε για το φυσικό αέριο κίνησης
Όταν αδειάσουν οι δεξαμενές από το φυσικό αέριο, τότε αυτομάτως το σύστημα γυρνάει στη βενζίνη, χρησιμοποιώντας τα 11,8 λτ. που χωράει το ρεζερβουάρ. Επιδόσεις, εκπομπές CO2 ή κατανάλωση δεν έχει ανακοινώσει ακόμα η Skoda, ωστόσο βάσει της αυτονομίας και της χωρητικότητας του CNG, θεωρητικά θα «καίει» περίπου 3,7 κιλά/100 χλμ. (3,3 ευρώ/100 χλμ.).