Η BMW X4 παρουσιάστηκε πριν από τέσσερα χρόνια, ως μία πιο προσιτή έκδοση της BMW X6. Του αυτοκινήτου που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των πολυτελών κουπέ SUV πριν από περίπου μία δεκαετία. Μέτα από 200.000 πωλήσεις όμως και τέσσερα χρόνια στην πλάτη της, οι Βαυαροί της BMW έκριναν πως ήρθε η ώρα να αλλάξουν σελίδα στην ιστορία της X4 και το έκαναν παρουσιάζοντάς την, στην περασμένη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή BMW 630i Gran Turismo
Η νέα, δεύτερη γενιά της X4, πλέον πάτησε τους τροχούς της επί ελληνικού εδάφους, προκειμένου να συνεχίσει το απίθανο ποσοστό της γκάμας X που κυριαρχεί στις πωλήσεις της γερμανικής μάρκας στη χώρα μας με 65% μερίδιο αγοράς (πρωτοστατεί η BMW X1 που είναι το best seller της μάρκας στην Ελλάδα).
Στη νέα της γενιά η BMW X4 παραμένει φυσικά το κουπέ SUV που γνωρίσαμε και πριν από τέσσερα χρόνια, διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό τη σιλουέτα της προηγούμενης γενιάς. Η μεγάλη… μούρη και η έντονη κλίση της οροφής είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της, μαζί με τη θηριώδη μάσκα εμπρός και τα σφηνοειδή LED φώτα.
Πάντως, εκτός από τις σχεδιαστικές της διαφορές, έχει και αυξημένες διαστάσεις. Έτσι, σε σχέση με την προηγούμενη X4 το μήκος της είναι αυξημένο κατά 81 χλστ. φτάνοντας πλέον στα 4.752 χλστ. ενώ το μεταξόνιό της είναι αυξημένο κατά 54 χλστ. φτάνοντας στα 2.864 χλστ.
Παρά την αύξηση των διαστάσεων η BMW τονίζει πως η κατανομή του βάρους παραμένει ιδανική στο 50:50 ανάμεσα σε εμπρός και πίσω άξονα, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως το αυτοκίνητό της έχει κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,30. Φυσικά και σε αυτή την BMW υπάρχουν τα πακέτα Μ Sport και M Sport X, καθώς και το πακέτο xLine, τα οποία επεμβαίνουν στα σημεία στην εμφάνισή του αυτοκινήτου κάνοντάς το πιο σπορ ή πιο… στιλάτο.
Διαβάστε ακόμη: Νέα μοτέρ και εκδόσεις για τις BMW X1, X2 και Σειρά 1
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι εμφανείς σε σχέση με την πρώτη γενιά της BMW X4 με την πρώτη ματιά. Στο ταμπλό δεσπόζει η ψηφιακή οθόνη αφής, η οποία φυσικά συνοδεύει το iDrive τελευταίας γενιάς και είναι πλέον 10,25 ιντσών. Οι χώροι σύμφωνα με την BMW είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις ενήλικες, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι στα 525 λίτρα και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει στα 1.430 λίτρα.
Κάτω από το καπό της νέας BMW X4, έχουμε τον 2.0 λτ. βενζινοκινητήρα στην έκδοση xDrive20i με 184 ίππους και 290 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ.) και xDrive30i με 252 ίππους και 350 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ.). Οι εκδόσεις πετρελαίου αποτελούνται από τις xDrive20d με 190 ίππους και 400 Nm ροπής, xDrive25d με 231 ίππους και 500 Nm ροπής και xDrive30d με 265 ίππους και 620 Nm ροπής. Όλα τα μοτέρ είναι υπερτροφοδοτούμενα, τεχνολογίας TwinPower Turbo και συνοδεύονται από το 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic με χειριστήρια στο τιμόνι.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκονται οι εκδόσεις X4 M40i και M40d. Η πρώτη χάρη στον 3.0 λτ. κινητήρα αποδίδει 360 ίππους και 500 Nm ροπής και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. Η δεύτερη με τον επίσης 3.0 λτ. πετρελαιοκινητήρα αποδίδει 326 ίππους και 680 Nm ροπής και για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,9 δλ.
Διαβάστε επίσης: Νέα BMW Z4: Εκδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά
Όσον αφορά στις τιμές της στην χώρα μας, η ελληνική αντιπροσωπεία της γερμανικής μάρκας ζητά 63.150 ευρώ για την BMW X4 xDrive20i, 73.960 ευρώ για την xDrive30i και 97.170 ευρώ για την X4 M40i. Οι εκδόσεις πετρελαίου ξεκινούν από τα 66.030 ευρώ για την xDrive20d. Η xDrive25d κοστίζει 71.120 ευρώ, η xDrive30d 77.730 ευρώ και η M40d 91.990 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή τη στιγμή η BMW προσφέρει τη νέα X4 με όφελος έως και 13.000 ευρώ (επιδότηση εξοπλισμού).