Η SEAT ενισχύει την γκάμα των αυτοκινήτων της με κινητήρες φυσικού αερίου με την παρουσίαση του Leon με το καινούργιο μηχανικό σύνολο 1.5 TGI. Να υπενθυμίσουμε ότι υπάρχουν ακόμα το Mii 1.0 CNG, το Ibiza 1.0 TGI και το Arona 1.0 TGI, τα οποία μαζί με τα νέα Leon TGI Evo και Leon ST TGI Evo έχουν κοινό παρονομαστή τη μεγάλη οικονομία σε κατανάλωση και κόστος καυσίμου.
Δείτε ακόμη: Με 14 ευρώ διανύσαμε 433 χλμ. με 4 αυτοκίνητα!
Ο νέος 4κύλινδρος, turbo, άμεσου ψεκασμού κινητήρας 1.5 TGI βασίζεται στον αντίστοιχο 1.5 TSI και ενσωματώνει ένα προηγμένο σύστημα start/stop, τελευταίας γενιάς σύστημα υπερτροφοδότη με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και καύση κύκλου Miller για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Τα εξαρτήματα του μοτέρ 1.5 TGI έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λειτουργίας του CNG. Τα έμβολα είναι καλυμμένα με νικέλιο και χρώμιο και ενσωματώνουν νέα τμήματα τροποποιημένα για χρήση του φυσικού αερίου, όπως είναι ενισχυμένες βαλβίδες για αύξηση της αντοχής και της βελτίωσης της κυκλοφορίας των αερίων στο εσωτερικό του θαλάμου.
Ο κινητήρας των 1.498 κ.εκ. αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. (+20 PS από τον 1.4 TGI) και 200 Nm ροπής μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο επτά σχέσεων DSG και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 205 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: Επιδότηση έως 1.450 ευρώ για αυτοκίνητο φυσικού αερίου
Κάτω από το δάπεδο του Leon TGI Evo υπάρχουν τρεις δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 17,7 κιλών (οι δύο είναι κατασκευασμένες από ανθρακόνημα) για την αποθήκευση του φυσικού αερίου, εξασφαλίζοντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Μόλις αδειάσουν ενεργοποιείται αμέσως η εφεδρική δεξαμενή της βενζίνης για άλλα 150 χιλιόμετρα αυτονομίας. Επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση, τις εκπομπές CO2 και την επιτάχυνση δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.