Δεν πρόλαβε να παρουσιαστεί το ολοκαίνουργιο i10 και να ακολουθήσει η ψηφιακή απεικόνιση του X-Tomi για ενδεχόμενο N, η Hyundai μας κάνει το χατίρι και λανσάρει την έκδοση N Line με 1.000άρη τούρμπο κινητήρα 100 ίππων!
Δείτε ακόμη: Πιο σκληροπυρηνικό Hyundai i30 N Project C
Μπορεί να μην πρόκειται για καθαρόαιμο μοντέλο N, όμως από πλευράς ισχύος και εμφάνισης το N Line δεν αφήνει κανέναν παραπονεμένο. Διαθέτει τον 1.0 Τ-GDI των 100 ίππων και 171 Nm ροπής, που ξέρουμε από το i20 (και δοκιμάζουμε εδώ), συνδυαζόμενο αποκλειστικά με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο. Για τους λιγότερο απαιτητικούς, υπάρχει η επιλογή του 1.2 MPI των 84 ίππων και 118 Nm ροπής, που προσφέρει και 5άρι αυτόματο κιβώτιο.
Εμφανισιακά το N Line ξεκαθαρίζει την θέση του σε σχέση με τα υπόλοιπα i10. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος, με τα φώτα ημέρας στις γωνίες και τριγωνικούς ανακλαστήρες στο εσωτερικό της μάσκας, μαζί με το σήμα «Ν Line» και το κόκκινο χρώμα σε τρία τμήματα της γρίλιας αριστερά (δεξιά όπως το βλέπουμε), αλλά και το σιρίτι στο splitter. Οι 16άρες ζάντες αλουμινίου και τα κόκκινα σήματα στις πίσω κολόνες, είναι επίσης αποκλειστικά στοιχεία του i10 N Line.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT
Στο εσωτερικό τις εντυπώσεις κερδίζει ο σπορ λεβιές ταχυτήτων, το κόκκινο χρώμα στις ραφές του δερμάτινου τιμονιού και το περίγραμμα των κυκλικών αεραγωγών, ο νέος πίνακας οργάνων αλλά και τα αλουμινένια πεντάλ.