Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Hyundai παρουσίασε νέα και πρωτότυπα μοντέλα, όπως είναι το νέο i10, το πιο σπορ i30 N Project C, το αγωνιστικό ηλεκτρικό Veloster N ETCR και το φουτουριστικό πρωτότυπο 45 EV. Από εμπορικής σκοπιάς, πιο πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο i10, το οποίο φέρει πάρα πολλές αλλαγές, ενώ για πρώτη φορά κάνει την εμφάνισή του σε πιο σπορτίφ έκδοση N Line.
Δείτε ακόμη: Η Hyundai έφτιαξε ειδική στολή για τους εργαζόμενους
Ο δυναμικός και μοντέρνος σχεδιασμός του νέου i10, ενισχύεται περεταίρω από τις τονισμένες του διαστάσεις, καθώς είναι λίγο πιο μακρύ, πλατύ και χαμηλό, με μήκος 3.670 χλστ. (+5 χλστ.), πλάτος 1.680 χλστ. (+20 χλστ.), ύψος 1.480 χλστ. (-20 χλστ.) και μεταξόνιο 2.425 χλστ. (+40 χλστ.).
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό σε σχεδιασμό, με βελτιωμένους χώρους και με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας, τα οποία προβάλλονται μέσω της έγχρωμης οθόνης αφής 8 ιντσών. Επίσης, το νέο i10 διαθέτει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφάλειας στην κατηγορία του και περιλαμβάνει τα συστήματα Forward Collision-Avoidance Assist με ανίχνευση αυτοκινήτων και πεζών, το High Beam Assist για αυτόματη λειτουργία της μεγάλης σκάλας φώτων, το Lane Keep Assist System, το Driver Attention Warning και το Intelligent Speed Limit Warning.
Δείτε ακόμη: Η Hyundai σε πληρώνει για να κάνεις test drive τα μοντέλα της
Το νέο Hyundai i10 θα προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης, τον 3κύλινδρο 1.0 λτ. MPi των 67 ίππων και τον 4κύλινδρο 1.2 MPi των 84 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με δύο επιλογές μετάδοσης, οι οποίες αποτελούνται από ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και ένα αυτόματο μηχανοκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (AMT) πέντε σχέσεων. Το 1.0 MPi είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Eco Pack με 4 θέσεις, μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης και 14 ιντσών ζάντες για μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το i10 Ν Line, αποκλειστικά με τον τούρμπο 1.0 T-GDI των 100 ίππων και 172 Nm ροπής, συνδυασμένος με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το i10 Ν Line θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020, ενώ δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Ενδεικτικά, το αδελφό Kia Picanto 1.0 T-GDI 100 PS ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο crossover Kia XCeed
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Έκδοση | 1.0 MPi (5θέσιο) | 1.0 MPi (4θέσιο) | 1.2 MPi |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 | 998 | 1.248 |
Ταχύτητες | 5MT/5AMT | 5MT/5MT Eco Pack | 5MT/5AMT |
Ισχύς (PS) | 67 | 67 | 84 |
Ροπή (Nm) | 96 | 96 | 118 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 14,6/17,3 | 15,0/16,6 | 12,6/15,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 156/156 | 156/147 | 171/171 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ. WLTP) | 5,1/5,3 | 5,0/4,9 | 5,3/5,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ. WLTP) | 116/121 | 115/112 | 121/126 |