Η κορεάτικη μάρκα επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων της, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό τις plug–in υβριδικές εκδόσεις των XCeed και Ceed Sportswagon.
Οι νέες «οικολογικές» εκδόσεις των δυο προαναφερθέντων μοντέλων θα κατασκευάζονται στη Zilina της Σλοβακίας, με τον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες να καλύπτονται από την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση της Kia.
Δείτε ακόμα: Kia Stonic 1.6 Diesel με έκπτωση και χαμηλό επιτόκιο
Άλλωστε όπως δήλωσε κι ο COO της Kia Europe, Emilio Herrera, «στο πρώτο μισό του 2019, ένα στα επτά νέα μοντέλα της εταιρείας που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη ήταν ηλεκτροκίνητα κι αυτή είναι μια τάση που διαρκώς αυξάνεται», δηλώνοντας έτσι έμμεσα και το προς τα πού προσανατολίζεται η μάρκα εμπορικά για τα προσεχή χρόνια.
Τα XCeed και Ceed Sportswagon κινούνται από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.6 λίτρων και ένα ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 60 ίππων. Αμφότερα τα μοντέλα θα αποδίδουν συνδυαστικά 141 ίππους, με την ροπή να αγγίζει τα 265 Nm. Σύμφωνα με την Kia, το Ceed Sportswagon θα ολοκληρώνει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ., ενώ το νέο XCeed θα απαιτεί 11 δλ. Η μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζεται από ένα νέο κιβώτιο 6 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, το οποίο σύμφωνα με την Kia, προσφέρει μειωμένη απώλεια ενέργειας συγκριτικά με ένα συμβατικό CVT κιβώτιο.
Σαφώς και θα υπάρχει δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και για τα δυο, με την αυτονομία να αγγίζει τα έως και 60 χιλιόμετρα. Χαρακτηριστικό που επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί αποκλειστικά την μπαταρία για τις καθημερινές του μετακινήσεις, απολαμβάνοντας οικονομία καύσιμου. Η μπαταρία των 8,9 kWh είναι τοποθετημένη δίπλα στο ρεζερβουάρ καυσίμου των 37 λίτρων και κάτω από τα πίσω καθίσματα, διάταξη που περιορίζει ελαφρώς τον χώρο αποσκευών, όπου στο XCeed ανέρχεται στα 291 λτ., ενώ στο Ceed Sportswagon αγγίζει τα 437 λτ. Προς το παρόν, η φίρμα δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Αυτό που γνωστοποίησε όμως, είναι η ενσωμάτωση του νέου συστήματος παραγωγής ήχου, Virtual Engine Sound, ώστε τα μοντέλα να γίνονται αντιληπτά από τους πεζούς όταν χρησιμοποιείται μόνο ο ηλεκτροκινητήρας.
Διαβάστε επίσης: Πολυτελές και επιβλητικό το νέο Kia Mohave
Σε ότι αφορά την σχεδίασή τους τώρα, τα Kia XCeed και Ceed Sportswagon Plug-in Hybrid, έχουν μικρές διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τα βενζινοκίνητα και diesel μοντέλα. Αυτές εντοπίζονται στους νέους τροχούς, την «κλειστή» εμπρόσθια μάσκα τους, τα χαρακτηριστικά eco plug-in λογότυπα και την υποδοχή φόρτισης, η οποία είναι εγκατεστημένη στο εμπρός αριστερό τμήμα των δύο αυτοκινήτων. Εντός της καμπίνας, εντύπωση προκαλεί ο νέος πίνακας οργάνων ο οποίος απεικονίζει όλες τις σημαντικές πληροφορίες για το υβριδικό σύστημα, ενώ στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ προαιρετικά ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει την μεγαλύτερη οθόνη 10,25 ιντσών, με το σύστημα τηλεματικής UVO Connect.