Πριν από μία εβδομάδα περίπου σας είχαμε ενημερώσει για την πρόθεση της BMW να παρουσιάσει μία νέα, ακόμη πιο ισχυρή έκδοση της M5 την οποία θα ονομάζει Competition. Και τελικά σήμερα η βαυαρική μάρκα έδωσε και επισήμως στην δημοσιότητα εικόνες και πληροφορίες από το νέο της μοντέλο.
Δείτε ακόμη: BMW M2 Competition με αγωνιστικά αξεσουάρ
Η BMW M5 Competition έχει όπως είναι φυσικό μία σειρά από αλλαγές που την διαφοροποιούν από την… απλή M5 τόσο όσον αφορά στην εμφάνιση όσο και στα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Εμφανισιακά, η M5 Competition έχει να επιδείξει μαύρες γυαλιστερές γρίλιες εμπρός, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών ειδικού σχεδιασμού, μαύρα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών, μαύρο αεροδυναμικό διαχύτη πίσω, διακριτική αεροτομή σε επίσης μαύρο χρώμα καθώς και μαύρο λογότυπο M5.
Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό της BMW M5 Competition, όπου συναντάμε ενθέσεις αλουμινίου και ανθρακονημάτων στο ταμπλό, ζώνες ασφάλειας στα χρώματα του M Division, πατάκια ειδικά σχεδιασμένα για αυτήν, πλήρως δερμάτινα καθίσματα με επένδυση Merino Aragon και νέο λογότυπο M στον πίνακα οργάνων το οποίο καλωσορίζει τον οδηγό.
Η σημαντικότερη αλλαγή όμως έχει να κάνει με το μοτέρ του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα την απόδοσή του. Και αυτό γιατί πλέον ο 4.4 λίτρων V8 M TwinPower Turbo αποδίδει 625 ίππους (+25 ίππους) στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής από τις 1.800 έως και τις 5.800 σ.α.λ. (εύρος μεγαλύτερο κατά 200 σ.α.λ. σε σχέση με την BMW M5). Η BMW M5 Competition χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα 3,3 δευτερόλεπτα και για το 0-200 χλμ./ώρα 10,8 δευτερόλεπτα (0,3 δλ. ταχύτερη από την M5). Όσον αφορά στη μέση κατανάλωσή, η BMW ανακοινώνει 10,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 243 γρ./χλμ.
Διαβάστε επίσης: Η M2 Convertible που δεν είναι της BMW
Για το τέλος αφήσαμε το αυτόματο κιβώτιό που είναι και πάλι το Μ Steptronic των 8 σχέσεων, αλλά και το Active M διαφορικό, στοιχεία που συναντάμε και στην M5. Το ίδιο ισχύει και για την δυνατότητα του αυτοκινήτου να γίνεται από τετρακίνητο, πισωκίνητο με το πάτημα ενός κουμπιού.