Ένα αυτοκίνητο που μαζί με το Golf, έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά του με την ιστορία της VW, ρίχνει αυλαία. Ο λόγος για το θρυλικό «σκαραβαίο» ή διαφορετικά Beetle! Το τελευταίο Beetle κατασκευάστηκε στις 10 Ιουλίου 2019 από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Puebla στο Μεξικό, όπου το αποχαιρέτησαν μια μπάντα «μαριάτσι», αλλά και σύσσωμοι οι εργαζόμενοι του εργοστασίου.
Δείτε ακόμα: Ασύλληπτη τιμή για «καινούργιο» VW Beetle του 1964
Το VW Beetle κύλισε για πρώτα φορά τις ρόδες του από τη γραμμή παραγωγής το 1938 και μετρά πάνω από 80 χρόνια ζωής, όντας ίσως το μακροβιότερο μοντέλο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Έχουν κυκλοφορήσει μόνο τρεις γενιές του, με την τελευταία να μην είναι και τόσο δημοφιλής. Παρόλα αυτά στην αγορά των Η.Π.Α. έχουν διατεθεί σχεδόν 5 εκατομμύρια μοντέλα, με τις συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις του να ξεπερνάνε τα 21,5 εκατομμύρια. Όμως η μεταστροφή του αγοραστικού κοινού προς τα Crossover/SUV οχήματα έβαλε ουσιαστικά τους τίτλους τέλους για οχήματα σαν το Beetle.
Όπως δήλωσε κι ο Scott Keogh, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen στην Αμερική, «Είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς πού θα ήταν η Volkswagen χωρίς το Beetle. Ο ρόλος που έπαιξε διαχρονικά το συγκεκριμένο μοντέλο στην εξέλιξη της μάρκας είναι παραπάνω από σημαντικός».
Διαβάστε επίσης: VW Beetle του 1965 με μοτέρ από Subaru WRX STi! (+video)
Το τελευταίο Beetle που κατασκευάστηκε στη Puebla ήταν σε απόχρωση Denim Blue και θα παραμείνει στο μουσείο της VW της πόλης. Η συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής θα συναρμολογεί ένα νέο SUV της μάρκας, το οποίο θα τοποθετείται κάτω από το Tiguan και ίσως να του δοθεί το όνομα Tarek.