Η Ferrari αποκαλύπτει το νέο εντυπωσιακό της μοντέλο 488 GTB, το οποίο αντικαθιστά την 458 Italia και θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Με την 488 GTB, η Ferrari ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των 8κύλινδρων κινητήρων της, αφού 40 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου της μοντέλου με κινητήρα V8 στο κέντρο, της 308 GTB, για πρώτη φορά δεν είναι ατμοσφαιρικός αλλά υπερτροφοδοτούμενος.
Πιο αναλυτικά, το νέο μηχανικό σύνολο V8 turbo των 3.902 κ.εκ. αποδίδει 670 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας το αμάξωμα των 1.370 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ., στα 0-200 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 330 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 11,4 λτ./100 χλμ. και 260 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, το οποίο εφοδιάζεται με σύστημα μεταβλητής διαχείρισης ροπής, προκειμένου η ροπή του κινητήρα να περνά ομαλά στους πίσω τροχούς σε όλο το φάσμα των στροφών και η επιτάχυνση να είναι προοδευτική.
Για τη δυναμική συμπεριφορά της 488 GTB φροντίζει και το περισσότερο ακριβές και λιγότερο παρεμβατικό σύστημα ελέγχου Side Slip Control 2 – SSC2. Αυτό ελέγχει δραστικά και τα αμορτισέρ καθιστώντας τη νέα Ferrari ακόμα πιο σταθερή στις υψηλές ταχύτητες που μπορεί εύκολα να φτάσει.
Όσο για την σχεδίαση της 488 GTB μήκους 4.568 χλστ., πλάτους 1.952 χλστ. και ύψους 1.213 χλστ. είναι αν μη τι άλλο άκρως δυναμική τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό και κάθε περιγραφή είναι μάλλον περιττή, αφού κάθε εικόνα είναι τουλάχιστον 1.000 λέξεις.