Η Mitsubishi είναι άμεσα συνυφασμένη με το μηχανοκίνητο αθλητικό και τα Lancer Evolution, τα οποία είχαν -και έχουν- ένθερμους οπαδούς. Όμως, το 10ης γενιάς ήταν και το τελευταίο, ενώ μετρά σχεδόν μια 10ετία από τότε που σταμάτησε να διατίθεται.
Την αίγλη αυτή του παρελθόντος θέλει να αναβιώσει η Mitsubishi Motors Τσεχίας με το Colt Performance. Φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τα σπορ μοντέλα του παρελθόντος, ωστόσο οι βελτιώσεις που έχουν γίνει δεν περιορίζονται μόνο στην εμφάνιση, αλλά και στα μηχανικά μέρη όπου έχουν γίνει τροποποιήσεις. Εξωτερικά το Colt Performance έχει ντυθεί με μεμβράνες με μαύρα και κόκκινα γραφικά, συνδυασμένα με το λογότυπο Performance, έτσι ώστε να παραπέμπει στο Ralliart. Το οπτικό πακέτο συμπληρώνουν οι πολυάκτινες 18άρες ζάντες OZ Racing Superturismo GT, συνδυασμένες με ελαστικά διαστάσεων 205/45. Επιπλέον «φοράει» σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα και ποδιές στα μαρσπιέ.
Στελέχη της Mitsubishi Motors Τσεχίας αναφέρουν ότι το Colt Performance δεν είναι μόνο παιχνιδιάρικο εξωτερικά, αλλά προσφέρει και διασκέδαση πίσω από το τιμόνι. Όμως οι αναρτήσεις παρέμειναν ως είχαν και για να ισχύουν οι χαρακτηρισμοί του πιο σπορ Colt, θα έπρεπε να είχε τοποθετηθεί και ένα νέο σετ ελατηρίων – αμορτισέρ. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει όμως στον 1.000άρη 3κύλινδρο turbo κινητήρα (της Renault). Στην εργοστασιακή του εκδοχή αποδίδει 91 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 2.000-3.750 σ.α.λ., όμως μετά τη μετατροπή έφτασε τους 129 ίππους στις 5.252 σ.α.λ. και τα 222 Nm στις 2.425 σ.α.λ. Δηλαδή έφτασε την ισχύ του 1.2 TCe των 130 ίππων και 230 Nm, που τοποθετείται για παράδειγμα το νέο Dacia Duster.
Πρόκειται για μα σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης κατά 42%, γεγονός που αν μη τι άλλο θα έχει ανάλογο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Η Mitsubishi Motors Τσεχίας δεν ανακοινώνει νούμερα επιταχύνσεων, παρόλα αυτά με βάρος αμαξώματος στα 1.097 κιλά, σίγουρα θα είναι πολύ πιο γρήγορο τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα (12,2 δλ. το εργοστασιακό), όσο και εν κινήσει μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 ταχυτήτων.