H πρώτη σκέψη όλων -ή της συντριπτικής πλειοψηφίας, για να μην είμαστε απόλυτοι- όταν ανακοινώθηκαν οι λεπτομέρειες της νέας Supra, ήταν «που είναι ο 2JZ;». Όχι τόσο λόγω ισχύος, αν και υπήρξε πολύς κόσμος που υποστήριξε πως 340 άλογα είναι λίγα, αλλά λόγω καταγωγής. Τα κοινά μηχανικά μέρη με την BMW Z4 3ης γενιάς έστειλε «στα κάγκελα» τους φίλους του ιαπωνικού sportscar, αναπολώντας τον ήχο και την έφεση στην βελτίωση του θρυλικού κινητήρα της Supra MKIV.
Δείτε ακόμα: Η πρώτη βελτιωμένη νέα Toyota Supra TRD είναι εδώ!
Ο τομέας που μετέτρεψε σε εικόνισμα την προηγούμενη γενιά, λοιπόν, ανέλαβε να υλοποιήσει την λαϊκή απαίτηση. Ο Αμερικανός βελτιωτής CX Racing ανακοίνωσε πως ετοιμάζει μεταμόσχευση«καρδιάς» στην νέα Supra, με τον 3λιτρο straight six της BMW να παίρνει θέση στο ράφι του συνεργείου και κάτω από το καπό να αναλαμβάνει δράση ο φυσικός ηγέτης της Supra. Η μετατροπή βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης, καθώς χρειάζονται εκτεταμένες αλλαγές στο μηχανοστάσιο και το πλαίσιο για να μπει ο 2JZ και η μετάδοση, όμως οι Αμερικανοί υπόσχονται πως αξίζει την αναμονή. Κάποια δήλωση δεν υπάρχει σχετικά με τα νούμερα απόδοσης, πέρα από ένα λιτό «θα είναι περισσότερα από τα 340 άλογα του εργοστασίου». Το πόσο, αφήνουμε την φαντασία να καλπάσει και να αναλογιστεί την αγάπη του εν λόγω μοτέρ στο «τσίγκλισμα».
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η ταχύτερη Toyota Supra στο Nurburgring (+video)
Όπως είπαμε, αλλάζει και η μετάδοση –αναμενόμενα- μαζί με τον κινητήρα. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο πηγαίνει επίσης στην άκρη, δίνοντας την θέση του στο παλιό, καλό, παραδοσιακό και «αντρικό» 6αρι χειροκίνητο. Πέρα από τα μηχανικά μέρη, η CX Racing αναλαμβάνει να προσαρμόσει και την εμφάνιση στα πρότυπα της 4ης γενιάς Supra, με πλέον χαρακτηριστική την προσθήκη της χαρακτηριστικής αεροτομής.