Το νέο Renault Clio έφτασε στη χώρα μας και έχει όλα τα εχέγγυα για να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του, με τις πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, από το 1990 που παρουσιάστηκε το πρώτο Clio.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Renault Clio 1.0 TCe 100
Το εντελώς νέο από άκρη σε άκρη, 5ης γενιάς Renault Clio, είναι δίχως αμφιβολία το καλύτερο Clio από ποτέ, καθώς το κάθε τι πάνω του είναι καινούργιο: Νέοι κινητήρες, νέο δάπεδο, νέες τεχνολογίες, νέα συστήματα ασφαλείας και σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το νέο Clio εμφανίζεται με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό.
Εξωτερικά, το νέο Clio παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, αφού η Renault κράτησε το DNA του προγενέστερου μοντέλου με την πολύ κομψή και δυναμική σιλουέτα, ωστόσο την ενίσχυσε προσθέτοντας πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα CMF-B, το νέο Clio έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος (4.050 χλστ.), το πλάτος του είναι 1.798 χλστ., το ύψος είναι 1.440 χλστ. και το μεταξόνιο είναι 2.583 χλστ. Επίσης, το νέο Clio είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα αμαξώματος και 3 πακέτα εξατομίκευσης του εξωτερικού (κόκκινο, πορτοκαλί και μαύρο).
Δείτε ακόμη: Νέο Renault Clio από 12.990 ευρώ (τιμές & εξοπλισμός)
Το εσωτερικό υποβλήθηκε σε μια επαναστατική ανανέωση εκ βάθρων σε σχεδιασμό, τεχνολογία, ποιότητα και σε κάθε λεπτομέρεια, δίνοντας την αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Το «Smart Cockpit» ταμπλό του νέου Renault Clio είναι οδηγοκεντρικό και χαρακτηρίζεται από τις πιο πολλές ευθείες γραμμές και επίπεδες επιφάνειες. Είναι χωρισμένο σε τρία επίπεδα: Το πάνω μέρος είναι καλυμμένο με αφρώδες πλαστικό υψηλής ποιότητας (στις πιο ακριβές εκδόσεις), το δεύτερο επίπεδο είναι αυτό καλυμμένο και αυτό από μαλακό υλικό, ενώ το κατώτερο μέρος φιλοξενεί πιο χρηστικά στοιχεία. Από τα βασικά χαρακτηριστικά είναι και η οθόνη αφής των 9,3 ιντσών (7,0 ιντσών στις αρχικές εκδόσεις) του συστήματος πολυμέσων, η οποία θυμίζει τάμπλετ και συγκεντρώνει πολλές και διάφορες χρήσιμες λειτουργίες. Για πρώτη φορά το νέο Clio εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, με μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες, με προσαρμοζόμενα γραφικά.
Την κίνηση του νέου Clio αναλαμβάνει μια νέα γκάμα κινητήρων, αποτελούμενη από τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου. Στη βάση τοποθετείται ο ατμοσφαιρικός 1.0 SCe των 75 ίππων, πιο πάνω βρίσκεται ο turbo 1.0 TCe των 100 ίππων και ψηλότερα ο 1.3 TCe των 130 ίππων σε συνδυασμό αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στους ντίζελ υπάρχουν οι επιλογές του 1.5 Blue dCi με 85 και 115 ίππους. Να σημειώσουμε ακόμη ότι το πρώτο 6μηνο του 2020 θα λανσαριστεί υβριδικό Clio.
Δείτε εδώ περισσότερα για το νέο Renault Clio
Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική σχεδίασης των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων της πλατφόρμας CMF-B, το νέο Renault Clio εφοδιάζεται με την πληρέστερη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, της κατηγορίας: Κάμερα και ραντάρ σε όλες τις εκδόσεις και σύστημα υποβοήθησης και ελέγχου κυκλοφορίας σε αυτοκινητόδρομο και μποτιλιάρισμα (αυτονομία 2ου επιπέδου). Επιπλέον, στις νέες και πιο αυστηρές δοκιμές του Euro NCAP, το νέο Clio έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια.
Τέλος, το νέο Renault Clio διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία του. Επιγραμματικά αναφέρουμε τα εξής: Ενεργό cruise control, Υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομο και μποτιλιάρισμα, Σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, Ειδοποίηση τυφλού σημείου, Αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης, Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα, κάμερα 360 μοιρών και υποβοήθηση στάθμευσης.
Δείτε ακόμη: Ήρθε το Renault Megane με νέους κινητήρες (+τιμές)