Το νέο Peugeot 208 από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε εντυπωσίασε το κοινό με τον ακαταμάχητο σχεδιασμό του. Παράλληλα το 208 σαγηνεύει με τα οδηγικά του γνωρίσματα, εντυπωσιάζει με την αισθητική και ποιότητα του εσωτερικού του, ενώ εμφανίζει πληρότητα σε κινητήρες με επιλογές βενζίνης, πετρελαίου και αμιγώς ηλεκτρικό.
«Άγρια» ομορφιά
Ένας από τους δυνατούς «άσσους» του νέου Peugeot 208 είναι ο πολύ ελκυστικός του σχεδιασμός με τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ειδικά το εμπρός τμήμα του με τα κάθετα λεπτά φώτα ημέρας LED που παραπέμπουν σε «νυχιές» λιονταριού, εμφανίζει μια πολύ τολμηρή όψη. Η μεγάλη μάσκα, τα έντονα νεύρα στο καμπύλο καπό και τα φουσκωμένα φτερά, τονίζουν περεταίρω την καλλίγραμμη σιλουέτα του 208. Ανάγλυφες είναι και οι πλαϊνές του επιφάνειες, ενώ πίσω την παράσταση κλέβουν τα λεπτά φωτιστικά με τα κάθετα τρισδιάστατα μοτίβα και τη γυαλιστερή μαύρη φάσα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Ανώτερα επίπεδα και στο εσωτερικό
Ο εντυπωσιασμός συνεχίζεται και στο εσωτερικό του νέου Peugeot 208, όπου κυριαρχούν η υψηλή τεχνολογία, η πολυτέλεια και το ταμπλό Peugeot i-Cockpit που χωρίζεται σε τρία επίπεδα. Στο άνω τμήμα με το αφρώδες υλικό ενσωματώνονται ο πίνακας οργάνων (ψηφιακός τρισδιάστατος στις ακριβότερες εκδόσεις) και η οθόνη του infotainment. Στο μεσαίο μέρος συναντάται μαλακή επένδυση με όψη ανθρακονήματος και στο κάτω τμήμα κυριαρχούν οι διακόπτες αεροπορικού τύπου. Την σπορτίφ εικόνα του τονίζει περεταίρω το πολύ πρακτικό τιμόνι με τη μικρή διάμετρο και τις δύο ακτίνες. Σε επίπεδο χώρων, το Peugeot 208 παρέχει ικανοποιητικές ανέσεις για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές (311 λίτρα).
Κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και αμιγώς ηλεκτρικό
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Peugeot 208 είναι πλήρης και καλύπτει ένα ευρύ κοινό. Στη βάση τοποθετείται το ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο 1.2 PureTech 75 και κατόπιν το turbo 1.2 PureTech 100, ενώ ισχυρότερο είναι το μοτέρ 1.2 PureTech 130. Όσοι προτιμούν ντίζελ θα προσανατολιστούν απευθείας στο 1.5 BlueHDi 100. Με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων συνδυάζονται οι κινητήρες βενζίνης των 100 και 130 ίππων. Επίσης, υπάρχει και το Peugeot e-208 σε εκδόσεις ισχύος 136 και 156 ίππων, με αυτονομία σε μεικτή χρήση που φτάνει έως τα 400 χιλιόμετρα.
Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση
Ανεξαρτήτως έκδοσης και κινητήρα, το νέο Peugeot 208 έχει ένα ακόμα βασικό προτέρημα. Προσφέρει απλόχερα ευχαρίστηση στην οδήγηση, αφού το στήσιμο των αναρτήσεων και το στιβαρό πλαίσιο συνθέτουν ένα κορυφαίο σε οδική συμπεριφορά μικρό αυτοκίνητο. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν με μαλακό και ποιοτικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να μεταφέρουν στο εσωτερικό θορύβους και χτυπήματα. Ως γνήσιο Peugeot, το 208 δείχνει τα δόντια του και σε δρόμους με στροφές, όπου ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος των κινητήρων και να κινηθεί γρήγορα, αφού το αυτοκίνητο ακολουθεί πιστά τις εντολές του, παραμένοντας βιδωμένο στην άσφαλτο.
Από 19.500 ευρώ φουλ εξοπλισμένο
Το νέο Peugeot 208 εκκινεί από το ποσό των 19.500 ευρώ για την πρώτη έκδοση 1.2 PureTech 75 Like με πλήρη εξοπλισμό. Συγκεκριμένα διαθέτει: 6 αερόσακους • Αυτόματο φρενάρισμα • Προειδοποίηση και διόρθωση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης • Αναγνώριση ορίου ταχύτητας • Αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων • Οθόνη αφής 7 ιντσών • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους/αναδιπλούμενους καθρέπτες • Air condition. To 1.2 PureTech 100 ξεκινά από την έκδοση Active Plus στην τιμή των 21.500 ευρώ, με επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, κουμπί εκκίνησης start/stop, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός/πίσω και επιπλέον διακοσμητικά εξωτερικά και στο εσωτερικό. Από 21.500 ευρώ κοστίζει και το 1.5 BlueHDi 100 Active, ενώ το e-208 πωλείται από 36.200 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ).