Η Ferrari επιστρέφει στο Le Mans μετά από πολυετή απουσία, με την 499P. To αγωνιστικό hypercar δίνει κατευθύνσεις και για άλλο ένα comeback: αυτό της μεγάλης αεροτομής στη ναυαρχίδα του Cavallino Rampante!
Ο διάδοχος της SF90 Stradale εξελίσσεται στο Φιοράνο, όπου αρκετές φορές έχει απαθανατιστεί από τους κατασκοπευτικούς φακούς (εδώ αυτός του Varryx). Η κορυφαία κατασκευή του Μαρανέλο κρύβεται ακόμα από το καμουφλάζ, όμως κάποια χαρακτηριστικά φαίνονται ξεκάθαρα. Στο εμπρός μέρος, για παράδειγμα, βλέπουμε πως η διαμόρφωση παραπέμπει σε ένα κράμα 499P – SF90 Stradale, με τον προφυλακτήρα να φιλοξενεί μεγάλους αεραγωγούς και το καπό να «βυθίζεται», για λόγους αεροδυναμικής. Στην ουσία, το splitter και η διαμόρφωση του καπό αυξάνουν την κάθετη δύναμη, στέλνοντας παράλληλα τον αέρα στον μεγάλο πρωταγωνιστή.
Αυτός που εντοπίζεται στο πίσω μέρος και φυσικά, αφορά την τεράστια σταθερή αεροτομή! Μια διάταξη που έχουμε να δούμε από την F50, καθώς Enzo, LaFerrari και σήμερα η SF90 διαθέτουν ηλεκτρικά ενεργοποιούμενα spoiler μικρότερου μεγέθους. Το νέο hypercar της Ferrari παραπέμπει περισσότερο στην αγωνιστική F50 Competizione κοιτώντας τη φτερούγα, καθότι ξεκάθαρα πισταδόρικων προσανατολισμών και με ξεχωριστά σημεία στήριξης, αντί των ενσωματωμένων στα πλαϊνά που έχουν οι F40 και F50.
Όσον αφορά τα τεκταινόμενα μπροστά και κάτω από αυτή, προς το παρόν οι Ιταλοί τηρούν σιγή ιχθύος. Δεδομένα το νέο υπερ-υπεραυτοκίνητο της Ferrari θα είναι υβριδικό, καθώς τόσο η SF90 όσο και η 499P αξιοποιούν ηλεκτροκινητήρες. Η μεγάλη διαφορά έγκειται στα θερμικά μοτέρ, με την SF90 να έχει 4.0 V8 και την 499P 3.0 V6 twinturbo. Σίγουρα αναμένουμε ισχύ τουλάχιστον 1.000 ίππων, όπως ορίζεται η βάση από τη σημερινή Stradale, οπότε η αγωνία μέχρι το επίσημο λανσάρισμα μόνο θα αυξάνεται. Πότε το περιμένουμε; Αργότερα μέσα στο ’23.