Η Leapmotor διευρύνει και άλλο την γκάμα της στα SUV, αυτή τη φορά με το μικρομεσαίο SUV B10. Το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της κινεζικής φίρμας, η οποία να θυμίσουμε πως ιδρύθηκε το 2015, ενώ τον Μάιο του 2024 ιδρύθηκε η κοινοπραξία Leapmotor International B.V., με πλειοψηφικό (51%) μέτοχο την Stellantis.
Το B10 χαρακτηρίζεται από το λιτό και συμμετρικό σχεδιασμό, με απαλές καμπύλες επιφάνειες, λεπτά φωτιστικά σώματα και πίσω τμήμα που θυμίζει Porsche Cayenne. Είναι χτισμένο στην προηγμένη αρχιτεκτονική LEAP 3.5 της Leapmotor, μια πλήρως ενσωματωμένη πλατφόρμα που παρέχει προηγμένα χαρακτηριστικά όπως τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), προσαρμόσιμο ψηφιακό ταμπλό και έξυπνες δυνατότητες οδήγησης. To μήκος φτάνει τα 4.515 χλστ., το πλάτος τα 1.855 χλστ., το ύψος τα 1.655 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.775 χλστ., τοποθετώντας τις διαστάσεις στο επίκεντρο της κατηγορίας.
Το ίδιο ισχύει για την καμπίνα των επιβατών, όπου κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής των 14,6 ιντσών (με ανάλυση 2.5K) για το σύστημα πολυμέσων, που υποστηρίζει το λειτουργικό Leapmotor OS 4.0 Plus . Δίπλα της ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχει πανοραμική ηλιοροφή με επιφάνεια 1,83 τετραγωνικών μέτρων και ηχοσύστημα 12 ηχείων. Οι χώροι συγκαταλέγονται στα δυνατά χαρτιά του B10, καθώς το πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 495 λίτρα (420 + 95 λίτρα κάτω από το δάπεδο) και φτάνει ως τα 1.415 λίτρα, κατόπιν αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων.
Το B10 έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών με γνώσεις τεχνολογίας και οικολογικής συνείδησης που αναζητούν ένα ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει στυλ, επιδόσεις και προηγμένη τεχνολογία. Η κίνηση επαφίεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων και 240 Nm, που τοποθετείται στον πίσω άξονα και κινεί τους αντίστοιχους τροχούς, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 170 χλμ./ώρα. Μια μπαταρία 67,1 kWh αναλαμβάνει την τροφοδοσία ενέργειας, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία 419 χλμ. και ισχύ φόρτισης 80 kW (30-80% σε 19 λεπτά).
Το νέο C-SUV θα πάρει θέση κάτω από το C10 στη γκάμα της Leapmotor και θα λανσαριστεί στην Ευρώπη εντός του 2025, με εκτιμώμενη τιμή 30.000-35.000 ευρώ.