Η Hyundai έχει μια πληρέστατη γκάμα αυτοκινήτων με πολλά μοντέλα στην Ελλάδα, καλύπτοντας κάθε ανάγκη και κατηγορία. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια επιπλέον που διατίθενται στην Ευρώπη και ακόμα περισσότερα σε άλλες χώρες του κόσμου, όπως είναι και το νέο i30 Sedan.
Το εν λόγω Hyundai δεν είναι ένα i30 Ηatchback με «ουρά», αλλά ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας. Πρόκειται ουσιαστικά για το διάδοχο του Elantra, όμως στην Αυστραλία πωλείται με την ονομασία i30 Sedan. Εκτός από τις «ήπιες» εκδόσεις, προσφέρεται και στην πιο σπορ N, με ένα εξαιρετικά δυναμικό κοστούμι και τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά γενικότερα.
Ορισμένα από τα κύρια αισθητικά του γνωρίσματα που εντυπωσιάζουν, είναι το πολύ αιχμηρό και «θυμωμένο» εμπρός άκρο με την τεράστια μαύρη μάσκα και το σπόιλερ χαμηλά, όπως και το γεμάτο γωνίες πίσω τμήμα με τη μαύρη «φτερούγα», το διαχύτη και τις δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Το φαντασμαγορικό 4θυρο κουπέ των 4.675 χλστ. μήκους, 1.825 χλστ. πλάτους, 1.415 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.720 χλστ., συμπληρώνουν οι πολυάκτινες 19άρες ζάντες με ελαστικά 245/35 και τις κόκκινες δαγκάνες.
Εντυπωσιακό είναι όμως και το εσωτερικό, όπου πολυτέλεια, τεχνολογία και σπορ αισθητική ταιριάζουν ισορροπημένα μεταξύ τους. Στο ταμπλό κυριαρχεί η ενιαία διάταξη ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και κεντρικής οθόνης επίσης 10,25 ιντσών. Ξεχωριστά στοιχεία του i30 Sedan N αποτελούν το σπορ τιμόνι και τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ και ο σκουρόχρωμος διάκοσμος. Επιπλέον ενδείξεις, όπως είναι για θερμοκρασία υγρών και κινητήρα και το χρονόμετρο, δεν θα μπορούσαν να λείπουν.
Κάτω από το μακρύ εμπρός καπό, φιλοξενείται το 2.0 λτ. T-GDi μηχανικό σύνολο, ισχύος 280 ίππων στις 5.500-6.000 σ.α.λ. και με ροπή 392 Nm στις 2.100-4.700 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου ή με 8άρι διπλού συμπλέκτη N DCT. To 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,3 δλ. με το αυτόματο κιβώτιο και σε 5,8 δλ. με το χειροκίνητο, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Επίσης, η μεικτή κατανάλωση κατανάλωση είναι 8,2 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 192 γρ./χλμ. Για την πέδηση φροντίζουν οι μεγάλοι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός – πίσω των 360 χλστ. και 314 χλστ. αντίστοιχα. Τέλος, το τιμόνι είναι πολύ γρήγορο με μόλις 2,18 στροφές από άκρη σε άκρη.
Στην Αυστραλία, η τιμή του Hyundai i30 Sedan N ξεκινάει από 54.666 δολάρια, (36.794 ευρώ), δηλαδή πολύ κοντά με του Kona N (53.784 δολάρια – 36.200 ευρώ).