Μετά το Turismo (Rodius), και το SsangYong Rexton εφοδιάζεται πλέον με τον νεότερο Euro6 ντίζελ κινητήρα των 2.2 λτ. της μάρκας. Παράλληλα, προσφέρεται πλέον και με νέο αυτόματο κιβώτιο από τη Mercedes. Ο νέος 2.2 λτ. e-XDi diesel κινητήρας του Rexton πληροί το πρότυπο ρύπων Euro 6 και έχει ονομαστική ισχύ 178 ίππων (155 ίπποι ο προηγούμενος 2λιτρος diesel), με άφθονη ροπή 400 Nm διαθέσιμη από τις 1.400 μέχρι τις 2.800 σ.α.λ. Χαμηλότερες είναι οι εκπομπές CO2, που μειώνονται στα 184 γρ./χλμ., από 196 γρ./χλμ. και η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται σε 7,0 λτ./100 χλμ.
Το νέο μηχανικό σύνολο του Rexton συνδυάζεται είτε με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα 7άρι αυτόματο που προέρχεται από τη Mercedes. Η μετάδοση της κίνησης μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου.
Στα χαρακτηριστικά του SsangYong Rexton ξεχωρίζει το πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο βασίζεται, κάτι που το κάνει πιο σκληροτράχηλο και ανθεκτικό. Η ανάρτησή του αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και άκαμπτο άξονα με πέντε σημεία στήριξης πίσω. Στην κορυφαία έκδοση ELX, η SsangYong αλλάζει την πίσω ανάρτηση και τοποθετεί πολλαπλούς συνδέσμους, για περισσότερη άνεση στην άσφαλτο.