Η SsangYong βίωσε τεράστιες αλλαγές την περασμένη χρονιά, περνώντας σε νέο όνομα και προσανατολισμούς. Προς το παρόν, όμως, η KG Mobility πια αποδεικνύει πως δεν μένει πίσω στις εξελίξεις, λανσάροντας το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο. Το Torres EVX έρχεται να πάρει θέση στην κορυφή της κορεατικής γκάμας, με ατού τη σκληροτράχηλη εμφάνιση και το high tech εσωτερικό.
Το Torres EVX εγκαταλείπει τη μάσκα α λα Jeep και τα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν Land Rover, δίνοντας τη θέση τους σε μια δυναμική και φουτουριστική LED διάταξη για τα φώτα ημέρας. Η μάσκα με το μεγάλο πλαστικό προστατευτικό επίσης αποτελεί παρελθόν, με μια νέα κλειστή να δεσπόζει πια στο εμπρός μέρος του C-SUV της SsangYong. Νέος είναι και ο προφυλακτήρας, που φιλοξενεί τους προβολείς στις άκρες του, ενώ και οι ζάντες ακολουθούν ένα πιο αεροδυναμικό μοτίβο. Στο πίσω μέρος τα πράγματα είναι πιο «προσγειωμένα», με την τοποθέτηση των κάθετων φαναριών και τη συνολική διάταξη να θυμίζει κράμα παλιού Range Rover – Kia Telluride (το δεύτερο κυρίως, σαν copy-paste είναι). Ειδοποιός διαφορά με το κανονικό Torres η ρεζέρβα, που αποχωρεί από την πόρτα του πορτμπαγκάζ και αντικαθίσταται με κιτ επισκευής.
Φουλ της τεχνολογίας και στο εσωτερικό, όπου οι διπλές οθόνες στη σειρά (12,3 ίντσες έκαστη) μαγνητίζουν τα βλέμματα. Οι επενδύσεις ξύλου στο ταμπλό αναβαθμίζουν το διάκοσμο, ενώ τα χειριστήρια αφής στο τιμόνι έχουν αντικατασταθεί από κλασικά κουμπιά. Αλλαγή που, μαζί με τη νέα διαρρύθμιση στο πάνω μέρος του ταμπλό, βελτιώνει τόσο την ορατότητα όσο και την εργονομία, βάσει της ανακοίνωσης από την KGM. Οι χώροι επίσης αγγίζουν την κορυφή της κατηγορίας, καθώς πέρα από τους 5 ενήλικες που βολεύονται στην καμπίνα, υπάρχει ένα τεράστιο πορτμπαγκάζ 839 λίτρων (1.662 με τα καθίσματα αναδιπλωμένα) για τις αποσκευές τους – μεγαλύτερο κιόλας από τα 703 λίτρα του βενζινοκίνητου!
Το μήκους 4.715 χλστ. Torres EVX κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και 339 Nm, που τοποθετείται στον και τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα. Μια μπαταρία 73.4 kWh από τη BYD αναλαμβάνει να δώσει αυτονομία άνω των 500 χλμ., δίχως οι Κορεάτες να ανακοινώνουν πόσο γρήγορα επιταχύνει το αυτοκίνητο. Αυτό που αναφέρουν επίσημα, αντίθετα, είναι η τιμή. Στην εγχώρια αγορά ξεκινά από τα 49,5 εκατ. γουάν (34.147 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 52 εκατ. (35.871 ευρώ). Σημαντικά φθηνότερο το 1.5 T-GDI των 170 ίππων και 280 Nm, με τιμή εκκίνησης τα 26,9 εκατ. γουάν (μόλις 18.556 ευρώ). Στην Ευρώπη θα έρθει μέσα στο πρώτο τετράμηνο του έτους, αρχής γενομένης από τη Μεγάλη Βρετανία. Εικόνα από τιμοκατάλογο, όμως, ακόμα δεν έχουμε.