Θα μας πάρει κάμποσο καιρό μέχρι να συνηθίσουμε το νέο όνομα της SsangYong. Το «KG Mobility» εξάλλου και εντελώς νέο στο τοπίο είναι, και όχι το πιο εύηχο. Οπότε μέχρι να μπούμε στο κλίμα, το «SsangYong» θα συνοδεύει τα διάφορα Tivoli, Musso και Korando. Τα μοντέλα της κορεατικής φίρμας πάντως δεν έχουν τέτοια κωλύματα, μπαίνοντας στη νέα εποχή με τα ανάλογα φρεσκαρίσματα.
Το Tivoli είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση, αποκτώντας ανανεωμένο αμάξωμα και περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό. Εξωτερικά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, η ελαφρώς διαφορετική μάσκα, οι νέες 18άρες ζάντες αλουμινίου και οι πλαϊνές ποδιές φτιάχνουν τη διάθεση του κορεατικού crossover. Τα σήματα της SsangYong έχουν χαιρετήσει, αλλά το μόνο αντίστοιχο της KG Mobility απαντάται στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Στο τιμόνι, αντίθετα, συνεχίζει κανονικά το προηγούμενο έμβλημα! Πίσω από αυτό δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, μαζί με τις κόκκινες λεπτομέρειες σε ραφές, αεραγωγούς και ταμπλό. Η οθόνη αφής των 9 ιντσών παραμένει στο κέντρο του ταμπλό, αλλά κάτω από αυτή συναντάμε νέα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό. Οι λειτουργίες συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay είναι στάνταρ, ενώ η «ομπρέλα» ασφαλείας απαρτίζεται από 14 επικουρικά συστήματα.
Κάτω από το καπό η κατάσταση μένει ως είχε. Βασική επιλογή παραμένει ο 1.600άρης ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 126 ίππων και 155 Nm, ενώ στην κορυφή αναλαμβάνει ο 1.5 τούρμπο (επίσης τετρακύλινδρος) των 163 ίππων και 260 Nm. Αμφότεροι συνεργάζονται αποκλειστικά με 6άρι αυτόματο κιβώτιο, τροφοδοτώντας τους εμπρός ή όλους τους τροχούς (στις εκδόσεις με τετρακίνηση).
Το KG Mobility είναι ήδη διαθέσιμο στην Κορέα, με αρχική τιμή 18 εκατ. γουάν (μόλις 12.678 ευρώ).