Ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης κάνει το πλήρως αναβαθμισμένο νέο Renault Megane. Το νέο μοντέλο διαθέτει σε σχέση με τον προκάτοχο του 64 χλστ. μεγαλύτερο μήκος (4.359 χλστ.), 25 χλστ. χαμηλότερο ύψος (1.447 χλστ.), μεγαλύτερα μετατρόχια, αλλά και αυξημένο κατά 28 χλστ. μεταξόνιο (2.669 χλστ.).
Στο εσωτερικό ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο φινίρισμα και την ποιότητα των υλικών. Μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας, όπως το έγχρωμο head-up display, ο πίνακας οργάνων που αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ και η κάθετη οθόνη αφής R-Link 2 των 8,7’’ στη κεντρική κονσόλα αναβαθμίζουν το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Από πλευράς υλικών έγινε χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες. Ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434 λίτρα (384 κατά VDA) είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην κατηγορία και συνοδεύεται από έξτρα αποθηκευτικούς χώρους 25 λίτρων. Παράλληλα, αυξημένος κατά 20 χλστ. είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες.
Τα επίπεδα ασφάλειας αυξάνουν συστήματα όπως είναι ο έλεγχος της ταχύτητας μέσω του ενεργού cruisecontrol (ACC), το αυτοματοποιημένο φρενάρισμα ανάγκης (AEBS) και τα συστήματα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), ασφαλούς απόστασης (DW), αναγνώρισης ορίων ταχύτητας (TSR) και ελέγχου τυφλής γωνίας (BSW).
Η τεχνολογία Multi-Sense επιτρέπει στους χρήστες να προσωποποιήσουν την οδηγική εμπειρία μέσω ρυθμίσεων στην απόκριση του κινητήρα, τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC και το φωτισμό της καμπίνας. Όλα τα παραπάνω γίνονται μέσω ενός επιλογέα στη κεντρική κονσόλα, ενώ προσφέρονται 5 προγράμματα.
Από το λανσάρισμα του μοντέλου θα βρίσκεται κάτω από το καπό του νέου Renault Megane ο βενζινοκινητήρας Energy TCe 205 (έκδοση Megane GT) που θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Παράλληλα από το 2016 διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 165 με το EDC 6 σχέσεων που θα συμπληρώνει τη σειρά GT.
Το νέο Renault Megane θα χρησιμοποιεί επίσης τον πετρελαιοκινητήρα Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εκπέμπει μόλις 86 γρμ./χλμ. CO2. Τέλος τη γκάμα θα συμπληρώνουν οι κινητήρες diesel Energy dCi 90, 110 & 130, καθώς και οι βενζινοκινητήρες Energy TCe 100 & 130 (διαθέσιμο και με κιβώτιο EDC 7 σχέσεων). Στις αρχές του 2017 θα προστεθεί και μια diesel «Hybrid Assist» έκδοση που θα καταναλώνει κάτω από 3 λτ./100χλμ. καυσίμου και θα εκπέμπει μόλις 76 γμ./χλμ.
Όσον αφορά το πιο σπορτίφ νέο Renault Megane GT ξεχωρίζει από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, το ειδικό χρώμα Iron Blue και τις ζάντες των 18 ιντσών, ενώ οι εξατμίσεις και ο διαχύτης είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο της F1. Αντίστοιχα τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και τις μπλε ραφές ξεχωρίζουν τόσο για τη στήριξη που προσφέρουν όσο και την άνεση. Το ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι, τα paddles και η επιλογή «Race» στο σύστημα Multi-Sense συμπληρώνουν την εικόνα αυτής της ξεχωριστής έκδοσης.